مالک چرا طلوعی را در قسمت آخر زخم کاری ۲ بغل کرد؟

در زخم کاری فصل سوم باید به صحبت های منتقدین توجه ویژه ای شود تا کیفیت آن تماشاگران را بیش از پیش راضی کند. زخم کاری ۲ با سکانس ورود مالک بعد از انتظار ۱۳ قسمته مخاطب همراه بود. منتقدین نظرات مختلفی درباره سریال زخم کاری دارند از مرگ های غیرمنطقی و تکراری تا فانتزی های باورنکردنی. با این حال طبق آماری که کارگردان سریال در واکنش به منتقدین منتشر کرده است، هم چنان این سریال را پرطرفدار و جذاب میداند. با توجه به سکانس پایانی فصل دوم زخم کاری، پیچیدگی هایی برای فصل بعدی باقی مانده است تا ذهن مخاطب را همچنان مشغول سریال نگه دارد.

فصل سوم زخم کاری ساخته میشود؟

فصل سوم زخم کاری در حال آماده سازی است و فیلمبرداری آن شروع شده است. حتی تصویری از این سریال منتشر شده است که ادعا می شود برای زخم کاری ۳ است. خبر ساخت زخم کاری سوم به صورت رسمی از جانب کارگردان سریال تایید شده است. محمدحسین مهدویان بعد از پایان زخم کاری ۲ خبر از ساخت زخم کاری ۳ داده است.

موضوع زخم کاری ۳

گفته می‌شود داستان فصل سوم زخم کاری همچون فصل اول و دوم، بر اساس یکی از نمایشنامه‌های ویلیام شکسپیر طراحی شده و گفته شده منبع اقتباس فصل سوم نمایشنامه «ریچارد سوم» است. هنوز این خبر تایید نشده است. محمدحسین مهدویان فصل اول این مجموعه را بر اساس نمایشنامه «مکبث» و فصل دوم را بر اساس نمایشنامه «هملت» ساخت.

تاریخ پخش فصل سوم زخم کاری

بعد از پایان زخم کاری ۲ برخی میپرسند فصل سوم زخم کاری کی پخش میشود؟ بلافاصله بعد از پایان فصل دوم زخم کاری کارگردان سریال از ساخت زخم کاری ۳ خبر داده است. فرارو نوشت: جواد هاشمی خبر از اتمام فیلم‌نامه فصل سوم و شروع فیلمبرداری با سکانس‌های طلوعی خبر داد.

زخم کاری

به نظر میرسد فیلمبرداری فصل سوم زخم کاری به سرعت آغاز شده است و همینکه قسمت های ابتدایی آن شروع شود پخش فصل سوم زخم کاری کلید میخورد. زخم کاری یک در تابستان ۱۴۰۰ و زخم کاری ۲ در تابستان ۱۴۰۲ در نمایش خانگی پخش شد. لازم به ذکر است ایده ساخت زخم کاری ۲ بعد‌ها ایجاد شد، ولی زخم کاری ۳ بلافاصله شروع شده است. با این نتیجه به نظر میرسد زخم کاری ۳ زود‌تر پخش شود. زمان دقیق پخش زخم کاری ۳ هنوز مشخص نیست.

چرا مالک طلوعی را بغل کرد؟

به گزارش تابناک جوان، یکی از بخش‌های جنجالی پایان زخم کاری ۲ این بود که مالک در صحنه پایانی و در مراسم تشییع میثم طلوعی که دشمن اصلی اش را بغل کرد. طبق توضیحات فیلیمو از قسمت پایانی به نظر میرسد این صحنه را کارگردان عامدانه در فیلم گنجانده تا مخاطب را برای دیدن زخم کاری ۳ تشنه کند. مالک که پر از کینه است اینگونه نزدیک طلوعی می‌رود. او چه در ذهن دارد؟ آیا خشک انتقام است که اینچنین مالک را نزدیک طلوعی می‌برد؟ کاربران در شبکه‌های اجتماعی نظرات مختلفی درباره این صحنه داده اند. کاربری معتقد است مالک از شدت کینه این حرکت را انجام داد، کاربری دیگر می گوید برای اینکه سمیرا به طلوعی شلیک نکند مالک این کار را کرد! کاربران زیادی معتقدند که مالک با سیاست و بازی جدید وارد داستان شده و قصد دارد با این شیوه انتقام بگیرد و علت در آغوش گرفتن طلوعی همین موضوع است.

اما راز این سکانس در فصل جدید زخم کاری مشخص خواهد شد. مالکی که اکنون وارد صحنه شده است تا حوادث جور دیگری رقم بخورند. «اومدم مثل یه ببر کینه‌توز» بخشی از ترانه‌ای بود که روی این سکانس تنظیم شد.

سکانس پایانی فصل دوم زخم کاری سرشار از نکته‌هایی است که مخاطب را چشم انتظار فصل سوم آن می‌کند. مراسم خاکسپاری میثم و سمیرایی که دیگر نایی برای روی پا ایستادن ندارد و فقط انگیزه کشتن طلوعی او را سر پا نگه داشته است. میثم بر روی دستان جوانان فامیل به خانه ابدی بدرقه می‌شود و تمامی شخصیت‌های اصلی درون کادر حضور دارند. طلوعی که در نمایی دورتر ایستاده است به تمامی ماجرا نگاه می‌کند. سمیرا حالا با اسلحه‌ای که در جیب پالتویش پنهان کرده به سراغ طلوعی می‌رود تا او را بکشد.

مالک قهرمان فصل اول زخم کاری که در فصل دوم منتظر حضورش در جمع و در متن داستان بودیم با اطلاع دستمالچی از مرگ پسرش وارد قبرستان می‌شود. حالا دیگر سمیرا با دیدن مالک دست و پای خود را گم کرده و منگ و گیج به ورود مالک نگاه می‌کند. مالک از سمیرا می‌گذرد. به سمت جنازه پسرش می‌رود. لحظه‌ای می‌ایستد و گریه می‌کند و بعد به سمت طلوعی و سمیرا بر می‌گردد و در میان نگاه حیرت زده حاضرین طلوعی را در آغوش می‌کشد. صحنه‌ای غیرقابل انتظار که همه را شوکه کرده است. نگاه‌های مالک حالا حرف‌های بسیاری دارد. او به دنبال چیست؟