چهره غیرقابل شناخت بهنوش طباطبایی در «ماجرای نیمروز ۲» /عکس

به گزارش افکارنیوز ، بهنوش طباطبایی با بازی در «ماجرای نیمروز ۲؛ رد خون» دومین تجربه‌ی یک کار تاریخی در سینمای ایران را پس از سیانور تجربه کرده و پس از ۲سال، با فیلمی جدید به جشنواره فجر آمده است.

«ماجرای نیمروز ۲؛ رد خون»به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی، محصول موسسه سینمایی سیمای مهر است که علی‌رغم پرداخت به حواشی یکی از مهمترین رویدادهای تاریخ معاصر کشور، موانع متعددی بر سر راه تولید و آماده‌سازی آن وجود داشت!

 

ماجرای نیمروز 2

داستان فیلم «ماجرای نیمروز: رد خون» در حاشیه یکی از مهمترین وقایع تاریخ معاصر کشور روایت می‌شود و در طول یک ماه گذشته، صحنه‌های جنگی آن در اسلام آباد غرب جلوی دوربین رفته است.

در این بخش از فیلمبرداری روزانه از چند صد هنرور بومی، بیش از ١٠٠ دستگاه ادوات جنگی سبک و سنگین، چندین فروند هلی‌کوپتر و... استفاده شده است.

در فیلم جدید مهدویان، هادی حجازی فر، جواد عزتی، بهنوش طباطبایی، محسن کیایی، هستی مهدوی، مهدی زمین پرداز امیر احمد قزوینی ایفای نقش می کنند و تهیه کنندگی آن همچون سه فیلم قبلی اش بر عهده سید محمود رضوی است.

«ماجرای نیمروز: رد خون» جدیدترین اثر موسسه سیمای مهر است که به کارگردان محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی در جشنواره فجر 37 حضور خواهد داشت.