جواد رضویان: خندیدن مخاطب خوب است اما نه به هر قیمتی

جواد رضویان بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون درباره بازی سیامک انصاری در فیلم سینمایی "زهرمار" گفت: در فیلم سینمایی "زهرمار" سعی کرده‌ایم تا بازی سیامک انصاری نسبت به سایر بازی‌هایی که تا به حال انجام داده‌اند به طور کامل متفاوت باشد. من خودم چندین بار در کنار سیامک عزیز همبازی بوده‌ام و هم خودش و هم من سعی کردیم تمام آنچه تا امروز وجود داشته را کنار گذاشته نقش تازه‌ای را در زهرمار خلق کنیم.

وی در همین راستا ادامه داد: شبنم مقدمی بازیگر بسیار توانمندی است که نقش‌های متفاوتی را تا به حال ایفا کرده اما نقشی که در فیلم زهرمار داشت نه تنها از سایر نقش‌های وی بلکه به طور کامل از وجود خودش بسیار بسیار فاصله داشت و به همین دلیل در آوردن این نقش کار بسیار سختی بود.

کارگردان فیلم زهرمار با تاکید بر تلاش خود بر تولید اثری متفاوت اضافه کرد: ما و تمام عوامل فیلم سینمایی "زهرمار" سعی کردیم نسبت به سایر آثار کمدی متفاوت باشیم و کاری کنیم که مخاطب رضایتمند سالن سینما را ترک کند.

بازیگر سریال در حاشیه درباره کمدی بودن و یا نبودن فیلم زهرمار افزود: من در زهرمار هیچ تلاشی برای کمدی کردن فضا نداشتم و در برخی مواقع موقعیت‌ها باعث خنداندن مخاطب می‌شد. اگر مخاطب دقت کند متوجه می‌شود که برخی مواقع چندین دقیقه مخاطب می خندند و برخی مواقع حتی بیست دقیقه هیچ صدای خنده‌ای شنیده نمی‌شود.وی درباره وضعیت فعلی سینمای کمدی اظهار کرد: من خوشحالم که فیلم‌های کمدی خوب می فروشند زیرا خوشحالم که مردم شاد می‌شوند و می‌خندند. چه ایرادی دارد که مردم بخندند اما امیدوارم به هر قیمتی به دنبال خنداندن مخاطب نباشیم و فیلم‌های شریفی را در سینمای ایران شاهد باشیم.

رضویان در همین رابطه خاطرنشان کرد: سینمای کمدی باید به سمتی برود که من وقتی دست زن و بچه‌ام را می گیرم و به سینما می روم شرمنده‌شان نشوم. به همین دلیل کمدی سالم و شریف نیاز مبرم سینمای امروز است.