جشنواره جنجالی جام جم صدای «پژمان بازغی» را هم درآورد/ عکس

پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم در اختتامیه هم پر از حاشیه و جنجال شد. در این اخبار زیادی هم به مخاطبان برنامه‌های تلویزیونی رسید که البته کم و بیش قابل پیش‌بینی بود مثل پایان «ماه عسل» که مدت‌ها پیش با آغاز برنامه «عصر جدید» از احتمال آن گفته بودیم.

در این میان اعتراضات زیادی هم به تقسیم جوایزی صورت گرفت که هیات داوری این جشنواره مسئول انتخاب برندگان آن بود. انتخاب‌هایی که معترضان زیادی مثل عمو پورنگ داشت که حتی ترجیح داد در مراسم اختتامیه شرکت نکند. 

پژمان بازغی هم از دیگر معترضان است که با دلخوری از نحوه تقسیم جوایز در اینستاگرام نوشت: «کودک شو و من جایزه اصلی را از مردم گرفتیم؛ بالغ بر 400 برنامه هر روز با شما بودیم؛ در سه سالی که گذشت تلاش کردم میزبان خوبی باشم و سعی کردیم که برنامه ای بی حاشیه و سالم بسازیم.  خارج از شرایط معمول و فعلی هر روز من را به ادامه مسیری که انگار هرگز از سوی مدیران دیده نمی شد امیدوار کردید.

ممنونم که حس مردمی بودن را به من دادید. من به تک تک عوامل برنامه کودک شو افتخار می کنم؛ من به تمام مردمی که ستاره های برنامه بودند افتخار می کنم و شرمنده ام که بهترین برنامه تلویزیون از نگاه مردم بهترین مجری را نداشت. در ادامه مسیرم دلیلی برای ماندن نمی بینم؛ اطمینان دارم "کودک شو" بدون من هم حیاتش را ادامه خواهد داد. به تهیه کنندگان برنامه تبریک می گویم و آرزو می کنم به راهشان ادامه دهند.»