کشتی گیر مشهور بازیگر فیلم «ارتش مردگان» شد

دیوید باتیستا کشتی‌گیر سابق آمریکایی است که با فیلمی در سبک زامبی به نام «ارتش مردگان» از شرکت نتفلیکس به پرده سینما باز خواهد گشت. زک اسنایدر کارگردان فیلم‌های سینمایی ابر قهرمانی مثل «لیگ عدالت»، «بتمن در مقابل سوپرمن» و «مرد آهنی» کارگردانی این فیلم سینمایی را نیز بر عهده دارد.

به نظر می رسد کمپانی نتفلیکس قصد دارد از محبوبیت شخصیت‌های معروف در سبک اکشن برای موفقیت فیلم هایش استفاده کند؛ چرا که پیش از باتیستا، جان سینا را نیز برای سریالی به کارگردانی جیسون بیتمن به خدمت گرفته بود.

شای هاتن و زک اسنایدر این فیلمنامه را از روی داستانی به قلم اسنایدر به همین نام می نویسند که داستان ظهور زامبی‌ها در شهر لاس وگاس را روایت می کند. در این داستان گروهی مزدور سعی می کنند از این موقعیت سوء استفاده کنند.

فیلم قبلی اسنایدر در این ژانر «طلوع مردگان» نام دارد که ساخت مجددی از فیلم جرج رومرو در سال ۱۹۷۸ است. بازیگرانی مثل سارا پلی و وینگ ریمز در آن ایفای نقش کردند و با بودجه ۲۵ میلیونی توانسته ۱۰۲ میلیون دلار فروش داشته باشد.

باتیستا که سال گذشته در فیلم سینمایی «انتقام جویان؛ جنگ ابدیت»، پرفروش‌ترین فیلم ابر قهرمانی تاریخ، شرکت کرده بود، در سری جدید این مجموعه فیلم سینمایی نیز به نام «انتقام جویان؛ پایان بازی» بازی کرده است که ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) به صورت عمومی اکران خواهد شد.