بازیگر «پایتخت»: دیگر دوست ندارم مجری باشم

«هومن حاجی عبداللهی» بازیگر سریال «پایتخت» با اشاره به حضور خود در حیطه اجرا و صداپیشگی که مدت‌ها در تلویزیون به آن مشغول بوده است، گفت: مدتی است که پیشنهادهای زیادی برای اجرا دارم، اما تصمیم گرفتم تا اجرا نکنم. از همان ابتدا که پا به عالم هنر گذاشتم دغدغه‌ بازیگری داشتم و الان که روی بازیگری متمرکز شدم دیگر دوست ندارم اجرا کنم.

او ادامه داد: این موضوع درباره صداپیشگی هم وجود دارد و با اینکه بعد از صداپیشگی عروسک پنگول در برنامه «رنگین کمان» پیشنهادهای بسیاری در این زمینه داشتم، اما هیچکدام را قبول نکردم. 

این بازیگر در ادامه با اشاره به سایر فعالیت‌های خود در زمینه‌های مختلف هنری گفت: اواخر سال گذشته در نمایشی به نام «تناسخ سه تا ۳۵ تومن» بازی کردم که در جشنواره تئاتر فجر نیز اجرا داشت و در بخش مسابقه جایزه گرفتم.

این بازیگر با بیان اینکه شخصیت «رحمت» در سریال «پایتخت» جزئی از وجودم شده است، بیان داشت: همه بچه‌های پایتخت با نقشی که بازی می‌کنند عجین شده‌ و دیگر بعد از ۶ سال همه ما مثل یک خانواده‌ شدیم. این سریال از جمله کارهایی است که مردم همیشه آن را دوست دارند و اینکه خواسته آنها را برآورده کنیم، یک وظیفه است که بر دوش ما بوده است.