درگذشت تهیه کننده مشهور در سن ۶۴ سالگی

استیو گولین تهیه کننده برنده جایزه اسکار با فیلم «اسپات لایت» و همچنین موسس کمپانی سرگرمی ساز آنونیموس کانتنت و پروپاگاندا فیلمز، بعد از مدت‌ها درگیری با بیماری سرطان در سن ۶۴ سالگی و  در شهر لس آنجلس آمریکا در گذشت.

کمپانی آنونیموس که گولین در سال ۱۹۹۹ آن را تاسیس کرد با هنرمندان نام آشنایی همچون استیو سودربرگ، اما استون، ادگار رایت، راان گاسلینگ، آلفنوسو کوارون همکاری کرده است و در ساخت چندین فیلم سینمایی و سریال مثل سریال «۱۳ دلیل که چرا» با شبکه نتفلیکس و سریال «کاراگاه حقیقی» شبکه اچ بی او همکاری کرده است، استیوگولین تهیه کننده اجرایی سریال در شرف انتشار «تبصره ۲۲» با بازی جرج کلونی نیز بود.

گولین به عنوان یک کارگردان پر افتخار در سال ۲۰۱۶ دو جایزه مهم را از جوایز گلدن گلوب دریافت کرد که شامل جایزه بهترین فیلم با اثر «از گور برخواسته» به کارگردانی الخاندرو گونسالس اینیاریتو و جایزه بهترین سریال تلویزیونی برای سریال «آقای ربات» می‌شود، او در همان سال نیز با تهیه کنندگی فیلم اسپاتلایت توانست جایزه بهترین فیلم را از آکادمی اسکار دریافت کند. فیلم «بابل» نیز به تهیه کنندگی گالین در سال ۲۰۰۶ نامزد اسکار شده بود، او همچنین با فیلم «وحشی از ته قلب» موفق شده بود جایزه نخل طلایی را نیز از جشنواره کن دریافت کند.