بازیگر مشهور از ابتذال در سینمای ایران می گوید/ فیلم

برنامه «تب‌تاب» شب گذشته میزبان جواد هاشمی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون بود. این کارگردان در این برنامه پیرامون  کمدی و ابتذال صحبت کرد.

هاشمی در بخشی از صحبت های خود درباره نوع نگاه خود به اعتقادات هم صحبت کرد و گفت: من بر سر اعتقاداتم هستم؛ اما شکل نگاهم  به اعتقادات متفاوت شده است. من آن روزها فیلم های جنگی بازی می کردم و  ۲۹ بار در فیلم ها شهید شدم. امروز نحوه تبلیغ من برای اعتقاداتم تغییر کرده است.

این کارگردان همچنین درباره ابتذال در سینما گفت: همچنان اعتقاد دارم که سینمای ایران نسبت به سینمای جهان پاک است؛ اما تکلیف سینمای ما در حوزه کمدی با مخاطب  هنوز مشخص  نیست.

 او درباره مصاحبه اخیر منوچهر هادی هم عنوان کرد: منوچهر هادی عزیز کارگردان خوب سینمای ماست. او فیلم می سازد و به نظرم باید در مصاحبه خود می گفت که من فیلم را برای قشر خاصی از جامعه خود ساخته ام. من نمی گویم منوچهر هادی این فیلم را نسازد، بلکه باید فرهنگی ایجاد شود که همه چیز در آن حل می شود.

گفتنی است «تب تاب» به تهیه‌کنندگی مشترک مریم جلالی و عباس اختری، برنامه شبکه سه سیماست که روز‌های دوشنبه ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن می‌رود.

تعاملی بودن این برنامه و حضور پررنگ مخاطبان و نظر‌های آنان در این برنامه از نکات قابل توجه است؛ چرا که دکور این برنامه بر اساس رأی مردم تغییر می‌کند تا میزبان، مهمان و مخاطب را به تب و تاب بیندازد.

سوال‌های این برنامه توسط یک اتاق فکر طراحی شده و به صورت گفتگو محور، متفاوت و بدون رودربایستی با محوریت سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مطرح می‌شود.

 

حجم ویدیو: 38.58M | مدت زمان ویدیو: 00:08:05