اکران فیلم آسیایی آرنولد بعد از 2 سال/ عکس

فیلم سینمایی "تعطیلات در چین" با نام فرعی رمز و راز ماسک آهنی به کارگردانی "اولک استفاچنکو" با دو سال تاخیر سرانجام در ۱۶ آگوست سال ۲۰۱۹ اکران بین المللی خود را آغاز خواهد کرد.

اخبار فرهنگ و هنر _ داستان این فیلم در قرن هجدهم قرار دارد که ادامه ماجراجویی‌های تازهٔ جانثان گرین است، زیرا او یک سفر علمی و فوق‌العاده‌ای را انجام می‌دهد که او را از انگلستان به چین هدایت می‌کند.

در ۵ آوریل، ۲۰۱۵ یک کنفرانس مطبوعاتی در مسکو با تولیدکنندگان آلکسی پتروخین و سرگی سلیانوف، بازیگران جیسون فلمینگ، رتور هور و آنا یو برگزار شد. در طی این کنفرانس تأیید شد که فیلمبرداری وی ۲: سفر به چینشده آغاز شده‌است. همچنین مشخص شد که جکی چان در تولید این فیلم همکاری می‌کند.

در تلاش برای درخواست پیشنهاد بین بازیگران، شخصیت اصلی فیلم نشان داده شده‌است. این پیشنهاد به بازیگرانی مثل جکی چان , جیسون استاتهم و، استیون سیگال داده شد. در نوامبر سال ۲۰۱۶ از همکاری جکی چان و آرنولد شوارتزنگر تأیید شد.

به تازگی جدیدترین تصاویر از فیلم تعطیلات در چین که دو بازیگر مطرح سینمای امریکا و آسیا در آن بازی می‌کنند منتشر شده است. این فیلم سرمایه گذاری سینما روسیه در هالیوود به حساب می‌آید.

Viy 2 (2019)

جکی چان بازیگر مطرح و ثروتمند سینمای آسیا در کنار "آرنولد شوارتزنگر" یکی از محبوب‌ترین بازیگران هالیوود در این فیلم همبازی شده‌اند.

در این فیلم جیمز هوک با بازی آرنولد شوارتزنگر از پتر کبیر نامه‌ای دریافت می‌کند. این نامه او را برای سفر به آسیا و روسیه دعت می‌کند. اما ین سفر به هیچ وجه اتفاقی عادی نبوده و زندگی جیمز را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.