عکس پُر از آرامش «سارا  بهرامی»/ عکس

سارا بهرامی متولد بهمن ماه 1361 و اصالتا اصفهانی است. او ازدواج نکرده و مجرد است. وی دانش‌آموخته رشته تئاتر از دانشگاه تنکابن است.

اولین حضور او در سینما فیلم "تهرون" بود. او در سال ۱۳۹۲ با هنرنمایی در سریال "پروانه" توانست به سرعت در بین مردم به شهرت فراوانی برسد .سارا بهرامی نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن به خاطر بازی در فیلم "ایتالیا ایتالیا" شد.

سارا بهرامی در سال ۱۳۹۶ در فیلم دارکوب حضور پیدا کرد و به خاطر ایفای نقشی متفاوت توانست در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دارکوب موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شود. فیلم سینمایی دارکوب به کارگردانی و نویسندگی بهروز شعیبی و به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم داستان اجتماعی روابط انسانی افراد جامعه را در رودررویی با معضلات اجتماعی و اعتیاد روایت می‌کند.

این فیلم نامزد سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر شده است. داستان زنی معتاد (سارا بهرامی) است که همسرش (امین حیایی) او را رها کرده و مجدداً ازدواج‌کرده است. زن معتاد (مهسا) که به او دروغ گفته‌شده است که فرزندش (باران/گلی) مرده، متوجه می‌شود کودکش زنده است. پیگیری‌های زن برای پس‌گیری فرزندش مشکلاتی را برای پدر دختر و زن جدید (مهناز افشار) به وجود می‌آورد.

سارا بهرامی با انتشار این عکس نوشت:

روشن

فیلمى از روح الله حجازى

سارا بهرامی