۴۰۰ دستگاه تاکسی برای جابجایی شهروندان سنندجی اختصاص می‌یابد

به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، علاءجماعتی با بیان اینکه ۴۰۰ دستگاه تاکسی کشیک درروز طبیعت برای جابجایی شهروندان تعیین شده است، اظهار داشت: ناوگان تاکسیرانی در ایام نوروز در راستای خدمات رسانی بیشتر به شهروندان ومسافران نوروزی در آماده باش کامل بودند.

وی بیان کرد: این سازمان در آغاز سال نو در مبادی وروری شهر با اهدای گل، شیرینی و سوغات کردستان از مسافران نوروزی استقبال کرد.

وی اظهارداشت: در ایام تعطیلات نوروز سازمان تاکسیرانی با نصب دو چادر در میدان آزادی و میدان ۱۲ فروردین علاوه بر اهدای کتاب ونقشه کار راهنمایی مسافران نوروزی را انجام داد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج افزود: ۴۰ دستگاه تاکسی هم در سطح شهر با نام سفیران آرامش کار راهنمایی مسافران نوروزی را انجام دادند.

جماعتی بیان کرد: با توجه به اینکه در روز ۱۳ فروردین شهروندان به دامن طبیعت روی می آورند این سازمان در راستای رفاه حال همشهریان برنامه ریزی لازم را صورت داده است.

وی از تعیین ۴۰۰ دستگاه تاکسی برای کشیک در روز طبیعت خبر دادو گفت: تاکسی های تعیین شده در این روز در میادین اصلی شهر مستقر هستند وآماده جابجایی شهروندان است.

وی از همکاری راهنمایی ورانندگی با مجموعه تاکسیرانی در ایام نوروز تقدیر وتشکر کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با اقدامات صورت گرفته موجبات رضایتمندی مسافران نوروزی وشهروندان را فراهم کنیم.