همایش بزرگ کوهنوردی در ارتفاعات کوهستان شاهو برگزار شد+تصویر

به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود مقام معظم رهبری به کردستان، ولادت حضرت علی اکبر(ع)، روز جوان و اعیادشعبانیه، همایش بزرگ کوهنوردی در ارتفاعات شهرستان کامیاران برگزار شد.

رئیس اداره ورزش وجوانان کامیاران صبح امرور شنبه درگفت وگو با خبرنگار ما درباره این صعود جمعی اظهار داشت: اداره ورزش وجوانان به عنوان متولی اصلی ورزش وامورجوانان و در سالگرد ورود مقام عظمای ولایت به استان کردستان، روز جوان و گرامیداشت اعیادشعبانیه و درراستای تشویق جوانان به ورزش این همایش را برگزار نمود.

رضا باجلانی درباره میزان حضور شرکت کنندگان دراین همایش ورزشی عنوان داشت: در این صعود بیش از 130 ورزشکار حرفه ایی وآماتور و در رشته های مختلف ورزشی با همراهی گروه های کوهنوردی در این صعود شرکت داشتند.

وی به کوه پیمائی در میان کوهستان شاهو در غرب شهرستان کامیاران اشاره نمود و ابراز داشت: این همایش کوه پیمائی از مسیر روستای «لون سادات» تا ارتفاعاتی از کوهستان شاهو به نام «چالاوه» امتداد داشت و به علت فصل بهار و هوای دلنشین این منطقه، علاوه بر کوهنوردی، شرکت کنندگان شاهد طبیعتی بکر وزیبا بودند.

رئیس اداره ورزش وجوانان در پایان از انجام قرعه کشی درمیان شرکت کنندگان خبر داد وگفت: در این همایش به قید قرعه به تعداد ۳۰ نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا گردید .

گفتنی است این همایش به همت اداره ورزش و جوانان و با همکاری هیات کوهنوردی،تربیت بدنی سپاه ،هیات ورزش های همگانی، شهرداری، شورای شهر  وسایر ادارات شهرستان برگزار گردید.