بانوی خیر بیجاری آرزوی 60 دانش آموز بی بضاعت را برآورده کرد

ثریا مطهر نیا مدیر موسسه خیریه مهر آفرین در گفت و گو با خبرنگار بام ایران ضمن تبریک میلاد امام زمان(عج)اظهار داشت:با کمک خیرین عضو موسسه خیریه مهر آفرین تا کنون 150 کودک بیمار بی بضاعت در شهرستان بیجار شناسایی شده است.

وی با تاکید بر اینکه خانواده این 150 بیمار به علت ناتوانی مالی نتوانسته اند به مداوای فرزندان خود بپردازند،گفت:یک هزار  دانش مستمند نیز در این شهرستان شناسایی شده است.

مطهرنیا افزود: قبلا از دانش آموزان عضو موسسه خواسته بودیم آرزوهای خود را به صورت مکتوب بیان و به دفتر مدرسه تحویل دهند.

مدیر موسسه خیریه مهر آفرین بیان داشت: در آستانه نیمه شعبان توسط یکی از بانوان خیر بیجاری که حاضر نشد نام وی بیان شود آرزوهای این 60 دانش آموز بی بضاغت برآورده شده است.

وی خاطر نشان کرد: این هدایای که شامل دوچرخه ،اسباب بازی و البسه بود به میمنت فرا رسیدن نیمه شعبان در اختیار 60 دانش آموز بی بضاعت شهرستان بیجار قرار گرفت.

مطهرنیا با بیان اینکه موسسه خیریه مهر آفرین تا کنون اقدامات موثری جهت مداوای کودکان بی بضاعت انجام داده است،از مردم خواست که به جای صرف هزینه های گزاف در مراسماتی مانند شب هفت افراد متوفی،ولیمه مکه،عروس های آنچنانی ،بخشی از هزینه های آن را صرف امورات عام المنفعه اختصاص دهند تا در آن دنیا نیز از از نتایج احسان خود در این راه بهره مند شوند.

مسئول بنیاد خیریه مهرآفرین بیجار گروس اعلام کرد شمار حساب  603799189507663 نزد بانک ملی آماده دریافت کمک های خیرین و نیکوکاران برای کمک به کودکان نیازمند شهرستان بیجار است.

 

هدایای بانوی خیر بیجاری برای دانش آموزان بی بضاعت

هدایای بانوی خیر بیجاری برای دانش آموزان بی بضاعت

هدایای بانوی خیر بیجاری برای دانش آموزان بی بضاعت

هدایای بانوی خیر بیجاری برای کودکان نیازمند

هدایای بانوی خیر بیجاری برای کودکان نیازمند بیجاری