تاریکی از معابر روستاهای بیجار رخت بر بست

محسن ابراهیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در راستای خدمت رسانی به اهالی روستاهای اطراف بیجار، با صرف هزینه ای بیش از دو میلیارد ریال و نصب هزار دستگاه چراغ، روشنایی معابر روستاهای این شهرستان تامین شد.

وی با اشاره به اینکه در سال های اخیر یکی از مهمترین مطالبات روستاییان به علت عدم نور کافی در شب و کمبود چراغ، تامین روشنایی معابر بوده است، افزود: اکنون مشکل روشنایی معابر بیشتر روستاهای شهرستان بیجار برای همیشه مرتفع گردید.

ابراهیمی مسائل امنیتی را مهمترین عامل در حساسیت روستاییان برای نصب چراغ روشنایی معابر دانست و اظهار کرد: نصب چراغ و تامین روشنایی معابر تاحدودی از فرصت طلبی افراد سوجو و همچنین خدشه وارد آمدن به امنیت و آسایش روستاییان جلوگیری می نماید.

وی با اشاره به اینکه نگهداری از چراغ های روشنایی معابر نیازمند همکاری مردم است، گفت: انتظار می رود مردم در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

ابراهیمی با اینکه پرسنل برق این شهرستان تمام تلاش خود را در جهت خدمت به روستاییان به کار می گیرند، اظهار امیدواری کرد: این اقدام موجبات رضایتمندی هر چه بیشتر اهالی روستاها را فراهم آورد.

شهر بیجار در 145 کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.