آل سعود صلاحیت مدیریت حج را ندارد

ماموستا محمد امین راستی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به کنگره حج یک اتمام حجت با مسئولان آل سعود و استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه این پیام بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را نشان داد، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیام خود به کنگره عظیم حج بار دیگر پشت پرده رژیم آل سعود را برای همگان روشن کردند و سران کشورهای اسلامی باید در مقابل توطئه های دشمن هوشیار باشند.

امام جمعه موقت سنندج عنوان کرد: آل سعود به جای اینکه در خدمت مسلمانان و برگزاری آئین های دینی و اسلامی باشد به ابزاری در خدمت دشمنان اسلام و مسلمین تبدیل شده است و این جای بسی تاسف است.

وی با بیان اینکه آل سعود باید در مقابل این رفتارهای خود پاسخگو باشد، یادآور شد: عدم حضور حجاج ایرانی در سرزمین وحی مایه تاسف است و در این زمینه سران آل سعود باید پاسخگو باشند.

ماموستا راستی در پایان سخنان خود بار دیگر ضمن حمایت قاطع از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی، یادآور شد: این پیام برای ما و سایر مسلمانان یک اتمام حجت است و آل سعود باید از این گونه رفتارهای خود دست کشیده و در خدمت به اسلام و مسلمین قرار گیرد.