ناهماهنگی سفروزیرکشور

روابط عمومی استانداری کردستان روز گذشته خبرنگاران رسانه های جمعی را برای پوشش سفر یک روزه وزیر کشور به استان دعوت کرد که صبح امروز و به دلیل تغییر زمان ورود وزیر، خبرنگاران و حتی شماری از مدیران ادارات و سازمان های دولتی دچار مشکل شدند.

در حالی که اعلام شده بود وزیر کشور قرار است صبح امروز پنج شنبه ساعت یک ربع به 9 وارد فرودگاه سنندج می شود که این سفر یک ساعت زودتر انجام شد و به غیر از خبرنگاران استانداری و خبرگزاری دولت، به دیگر اهالی رسانه اطلاع رسانی نشده بود و آنها از پوشش برنامه های سفر رحمانی فضلی جا ماندند.

بعد از این ناهماهنگی وزیر کشور برای اولین برنامه خود راهی بازدید از پتروشیمی کردستان شد که چندین خبرنگار و مدیردولتی با مراجعه به پتروشیمی قصد ورود داشتند که به دلیل این ناهماهنگی ها، حراست پتروشیمی از ورود خبرنگاران و شماری از مدیران دولتی ممانعت کرد.

علاوه بر چندین خبرنگار رسانه های جمعی کردستان که از ورود آنها ممانعت به عمل آمد، از ورود رئیس شورای اسلامی شهر سنندج و مدیرکل دفتر فنی استانداری کردستان به داخل سایت پتروشیمی هم ممانعت به عمل آمد و مسئولان حراست پتروشیمی بعد از کلی هماهنگی اعلام کردند که شما مجوز ورود ندارید.

همزمان با این مهم تماس های صورت گرفته با مسئولان مختلف استانداری و حتی روابط عمومی زمینه برای ورود خبرنگاران به سایت پتروشیمی کردستان فراهم نشد و شماری از خبرنگاران از پوشش این برنامه محروم شدند.

سفر وزیر کشور صبح امروز پنج شنبه و همزمان با برگزاری راهپیمایی 13 آبان به سنندج صورت گرفت و قرار است بعد از بازدید از پتروشیمی کردستان، ساعت 10:30 و همزمان با آغاز راهپیمایی روز مقابله با استکبار جهانی است، وی در جمع اعضای شورای اسلامی شهرهای کردستان سخنرانی کند.

وزیر کشور قرار است بعد از ظهر در جلسات شورای توسعه کردستان و همچنین ستاد اقتصاد مقاومتی هم حضور پیدا کند.