کمیسیون خرید گندم "دشت حر" مورد بازرسی قرار گرفت

به نقل از رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ثلاث باباجانی در گفت و گو با شاخ شمیران، اظهار داشت: از عملکرد و فعالیت های مرتبط به دریافت و خرید گندم کشاورزان کمیسیون خرید گندم دشت حر بازرسی و بازدید بعمل آمد.

 

عزیز غفوری اظهار داشت: اعضاء کمیته متشکل از اداره صنعت ،معدن و تجارت ،فرمانداری سطح شهرستان و اداره تعزیرات حکومتی می باشد که در یک اقدام مشترک آیتم های مرتبط به آزمایش و نمونه گیری و خرید گندم مورد بازدید وبازرسی قرار دادند.

 

غفوری افزود: در این بازرسی از آزمایشگاه محل خرید کمیسیون براساس دستور العمل و فرم ویژه درصد افت گیری های مفید و غیر مفید بازرسی و از نمونه های گندم خریداری شده براساس تجهیزات آزمایشگاهی افت گیری مجدد بعمل آمده و با درصد افت گیری کمیسیون خرید گندم براساس اسناد تطبیق داده شد .

 

وی خاطرنشان کرد: در این بازدید تجهیزات و نمونه های انجام شده و نحوه تنظیم اسناد نیز مورد بررسی قرار گرفت .

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ثلاث باباجانی گفت: به دلیل رعایت دستورالعمل های مرتبط و استانداردهای افت گیری توسط پرسنل کمیسیون به صورت حضوری از زحمات و تلاشهای شبانه روزی آنها در راستای تکریم و خدمات به کشاورزی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

غفوری افزود: تا اکنون بیش از 260تن گندم در مدت 3روز از کشاورزان خریداری شده است و در روز بطورمیانگین 80تن گندم تحویل جایگاه کمیسیون خرید می گردد و کلیه اسناد و مدارک مثبته گندم های خریداری شده بصورت روزانه جهت پرداخت مطالبات کشاورزی تحویل بانک کشاورزی می گردد.