بروجردی: امنیت پایدار نظام با سنگ اندازی‌های دیوانگان خدشه‌دار نخواهد شد

به نقل از مرصاد، علاء الدین بروجردی پیش از ظهر امروز دوشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید حادثه تروریستی در شهرستان دالاهو، اظهار داشت: بنده به نمایندگی از تمامی نمایندگان ملت ایران در این مراسم حضور یافته ام تا اعلام کنم که ضد انقلاب این خواب را هیچگاه تعبیر شده نخواهد دید و این آرزو را به گور خواهد برد که بتواند امنیت، اتحاد و انسجام ما را دچار خدشه کند.

 

وی افزود: با فضل الهی و در زیر سایه پربرکت ولایت و اتحاد این ملت بزرگ باید بتوانیم مشکلات را یکی پس از دیگری به ویژه در عرصه مسائل اقتصادی در سالی که با عنوان سال اقتصاد مقاومتی در پیش رو داریم حل کنیم.

 

بروجردی با بیان اینکه عزم مجلس و دولت برای حل مشکلات اقتصادی مردم جزم است، گفت: سفر روز گذشته مسئولان برای بررسی یکی از پروژه های مهم منطقه صورت گرفته بود که متاسفانه منجر به از دست دادن دو تن از عزیزانمان شد.

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه این دو تن به خیل عظیم شهدا پیوستند، گفت: بر اساس آیات قرآن، شهدا زنده هستند و قطعا روح این شهید در مراسم امروز حاضر است.

 

بروجردی با تقدیر از حضور مردم و مسئولان در مراسم امروز، حضور خود را به نمایندگی از تمامی نمایندگان خانه ملت در مراسم امروز اعلام کرد.

 

منطقه دالاهو امن است/ لزوم پرداخت حق ایثارگری به مردم اسلام آبادغرب

 

حشمت الله فلاحت پیشه ظهر امروز دوشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید حادثه تروریستی شهرستان دالاهو در اسلام آباد غرب، ضمن قدردانی از حضور مردم و مسئولان در این مراسم، گفت: در همان ابتدای جنگ ۱۹ تن از عزیزان ما که حلقه مقاومت را در این شهرستان شکل دادند در کمینی مشابه شهید شدند و نخستین قربانیان تروریسم از این شهرستان بودند.

 

وی اظهار داشت: همچنین مظلوم ترین شهر از نظر بمباران های هوایی در زمان جنگ اسلام آباد غرب بود و هر بمباران دشمن نیم ساعت به طول می انجامید.

 

فلاحت پیشه با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته در شهرستان دالاهو، تصریح کرد: منطقه، منطقه امنی است، اما روز گذشته ما را ناجوانمردانه به گلوله بستند و زمانی که این گلوله ها شلیک می شد بمباران اسلام آباد غرب در زمان جنگ تداعی شد.

 

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس همچنین به حمله منافقین به بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب در زمان عملیات مرصاد اشاره کرد و افزود: اینها همه اسناد مظلومیت مردم این شهرستان است که ادامه دارد.

 

فلاحت پیشه با بیان اینکه حاضران در این مراسم تشییع شهید به نوعی با جنگ درگیر بوده اند، اظهار داشت: بر اساس قانونی که در کمیسون امنیت ملی مصوب شده مردم شهرهای مرزی که در دوران جنگ درگیر بوده اند باید ایثارگر شناخته شوند که مردم اسلام آبادغرب از این حق برخوردار نیستند.

 

وی گفت: بر اساس بخشنامه دولت کسانی که از جاهای دیگر آمده و در کرمانشاه خدمت می کنند ایثارگر محسوب می شوند، اما مردمانی که اینجا زندگی و خانوادشان زیر آتش جنگ بوده ایثارگر نیستند و این مظلومیت مردم اسلام آباد غرب است.

 

امنیت پایدار نظام با سنگ اندازی‌های دیوانگان خدشه‌دار نخواهد شد

 

علاءالدین بروجردی امروز یکشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید حادثه تروریستی شهرستان دالاهو که در اسلام آباد غرب برگزار شد، با استناد به آیه شریفه قرآن کریم اظهار داشت: بر اساس این‌ آیات شهیدان زنده هستند و نزد پرودگارشان روزی داده می شوند.

 

وی در ادامه بیان کرد: ما در طول ۳۷ سال گذشته ده‌ها هزار شهید تقدیم کرده ایم و این جمله حضرت امام (ره) که «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود»، یک واقعیت عینی و مجسم بود و مردم عزیز و شجاع و نامدار اسلام آبادغرب نیز در دوران دفاع مقدس بزرگترین نماد مقاومت را رقم زدند.

 

بروجردی با بیان اینکه در آستانه ۵ مرداد روز ملی کرمانشاه قرار داریم، گفت: در این روز مردم این استان در برابر منافقین خبیثی قرار گرفتند که تفاله‌های منحوس تروریست بوده و امروز نیز سازمان‌های تروریستی در کل جهان مورد حمایت آمریکا و انگلیس و دشمنان انقلاب اسلامی هستند.

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با اشاره به حادثه تروریستی شهرستان دالاهو گفت: عزیزان ما در این ماموریت برای خدمت به مردم مظلوم و توسعه منطقه حرکت کردند که مورد حمله تروریست‌ها قرار گرفتند.

 

بروجردی افزود: تروریست‌های بُزدل با گرفتن سلاح بر روی افراد بی‌دفاع نه شجاعت بلکه اوج رذالت خود را نشان دادند.

 

وی خطاب به سران استکبار بیان کرد: آمریکا بداند که امنیت پایدار ما که محصول خون پاک ده‌ها هزار شهید و هدایت‌های الهی مقام معظم رهبری است به هیچ وجه با این سنگ اندازی های دیوانگان خدشه‌دار نخواهد شد.

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: امروز در این بحرانی که در اطراف مرزهای ما وجود دارد کشورهای غربی متعجبند که چگونه این امنیت پایدار در کشور ما برقرار است و دشمن بداند که این حرکت مذبوحانه بدون تردید تاثیری در اراده ملات ایران نخواهد گذاشت زیرا ملت ما راه خود را سالهاست که انتخاب کردند و زیر سایه پربرکت ولایت راه را همچنان ادامه خواهند داد.

 

بروجردی در پایان به معضل بیکاری جوانان استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: امیدوار هستیم در نبرد اقتصادی نیز همانند دوران جنگ با موفقیت سختی ها را پشت سر بگذاریم.