کشفیات سرقت در گیلان‌غرب ۱۰۰ درصد افزایش یافت

سرهنگ محسن ویسی گفت: پلیس پیشگیری این انتظامی با همکاری با پلیس‌های تخصصی با رویکرد برخورد با سارقان و کنترل مجرمان و افزایش امنیت و ارتقای اجتماعی، کنترل مناطق آلوده و جرم‌خیز، در قالب اقدامات و شیوه‌های پلیسی و برگزاری قرارگاه مبارزه با سرقت وارد عمل شدند که نتیجه‌ این اقدامات پیشگیرانه، افزایش 100 درصدی کشف سرقت‌ها، 166 درصدی کشف مواد مخدر و 133 درصدی کشف سلاح شکاری از ابتدای امسال شد.

وی با تشکر از مشارکت شهروندان با پلیس، این موفقیت را نتیجه‌ فعالیتهای شبانه ‌روزی و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارکنان انتظامی به ویژه پلیس‌های تخصصی و رده‌‌های اجرایی دانست و برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی را از اولویت‌های پلیس برشمرد.

سارقان حرفه‌ای خودرو و قطعات داخل خوردو در کرمانشاه به دام افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو و قطعات داخل خودرو با هفت فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا شیرزادی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان کرمانشاه به‌ویژه مقابل بیمارستان طالقانی و امام علی(ع) موضوع در دستور کار تیمی مجرب از ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری 20 حافظیه با انجام اقدامات پلیسی سرانجام سارقان مذکور را در حین انجام سرقت شناسایی و دستگیر کردند که این سارقان با شگردهای مختلف سریعا به باز کردن درب خودرو و سرقت خوردو و اشیای قیمتی داخل آن اقدام می‌کردند.

شیرزادی بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به هفت فقره سرقت خودرو و قطعات داخل خودرو اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه به شهروندان توصیه کرد که خودروهای خود را به سیستم ایمنی مجهز کرده و از نگهداری اشیا و اموال قیمتی و وجه نقد در خودروها خودداری کرده و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اطلاع دهند.

سارقان داخل محتویات خودرو با 21 فقره سرقت در کرمانشاه به دام افتادند

فرماندهی انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری چهار سارق حرفه‌ای قطعات و محتویات داخل خودرو و کشف 21 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا شیرزادی گفت: در پی چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در حوزه کلانتریهای 15 شریعتی، 20حافظیه و 22 ظفر، موضوع در دستور کار مأموران زبده شهرستان کرمانشاه قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از چند روز کار اطلاعاتی و گشت شبانه روزی با حضور مستقیم فرماندهان کلانترس و استفاده از گشت‌های نامحسوس موفق شدند سارقان را شناسایی و در حین سرقت دستگیر کنند.

شیرزادی اظهار کرد: در این عملیات چهار نفر سارق دستگیر که در بازجویی‌های انجام شده به 21 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.

دستگیری سارقان تجهیزات انتقال خطوط برق و ترانس در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری سارقان انتقال خطوط برق در حین سرقت کابل برق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا شیرزادی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت انتقال خطوط برق و ترانس در سطح مناطق روستایی شهرستان کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پاسگاه کوزران با انجام اقدامات گسترده پلیسی موفق شدند دو نفر سارق را که در حال سرقت کابل خطوط برق با خودرو پژو، در یکی از روستاهای شهرستان بودند شناسایی و دستگیر کنند.

شیرزادی افزود: این متهمان که دارای سابقه سرقت نیز هستند در بازجویی‌های فنی تاکنون به دو فقره سرقت کابل خطوط برق اعتراف کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.