اعتبار میلیاردی برای محرومیت زدایی

اسداله رازانی استاندار کرمانشاه گفت: در سفر دو روزه ای که به تهران داشتم برنامه های متعددی مورد پیگیری قرار گرفت که دستاوردهای خوبی نیز در پی داشت که در این نشست تلاش به منظور بررسی راه هایی برای حل مشکلات استان و برون رفت از برخی محرومیت هایی که گریبانگیر کرمانشاه است، صورت گرفت.

 

استاندار کرمانشاه افزود: در روز اول این سفر کاری نشستی در دفتر معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رییس جمهور و با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی و معاون اقتصادی وزیر کشور برگزار شد که این برنامه پیرو نشست چندی پیش مدیریت ارشد استان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور تشکیل شد.

 

وی اظهار داشت: در این جلسه مسائل مختلفی مطرح شد از جمله اینکه در لایحه بودجه سال 96 به استان کرمانشاه نیز همچون برخی استان ها مبلغ 100 میلیارد تومان برای کمک به برون رفت از مشکلات موجود و کاهش محرومیت ها اختصاص یابد.

 رازانی افزود: نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی قول داد با پیگری در مجلس، استان کرمانشاه نیز به این مجموعه استان ها اضافه شود.

 استاندار کرمانشاه اظهار داشت: همچنین مجموعه تدابیر دیگری نیز در این جلسه برای توسعه استان اندیشیده شد که جزئیات آن متعاقباً خدمت مردم کرمانشاه اعلام می شود.