جمهوری اسلامی سدی برابر خواسته‌های مستکبران است

آیت‌الله سیدیحیی جعفری صبح امروز در جمع تعدادی از مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی استان با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) اظهار داشت: به فرموده پیامبر اکرم (ص)، حضرت زهرا (س‌) زن نمونه عالم است و طی تاریخ بشریت، بانویی از کمال، فضیلت، علم و بصیرت مانند ایشان نخواهد بود.

وی عنوان کرد: دنیای امروز تشنه معارف ناب اسلامی است و بانوان ما می‌توانند با تعلیم، تزکیه، تربیت، کارآفرینی و ... در این راستا گام بردارند و چهره واقعی زن مسلمان را به دنیا معرفی کنند.

جعفری ادامه داد: قصد و نیت استکبار جهانی بر نابود نظام جمهوری اسلامی است و لذا با ترویج خرافه‌ و افکار موهوم، تلاش می‌کند، نظام جمهوری اسلامی وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری بر مسئله نفوذ و هجمه فرهنگی عنوان کرد: دشمنان به گونه‌ای ایران را معرفی می‌کنند، گویی خطری برای دنیاست.

امام جمعه کرمان افزود: تا زمانی که ابزار تبلیغاتی و اهرم اختیار در دست افرادی بی‌دین و کافر باشد، چنین جنایات و دشمنی‌هایی نیز در دنیا وجود دارد.

جعفری خاطرنشان کرد: در برابر هجوم گسترده غربی‌ها و دیگر مستکبران علیه دین و ارزش‌ها، راهی غیر از کتاب قرآن و عترت و الگوهای دینی ما وجود ندارد.

وی بیان داشت: اگر دو نهاد خانواده و مدرسه اصلاح شود، جامعه نیز اصلاح می‌شود، زنان و مادران بصیر و فهیم، مردان و فرزندان شایسته‌ای را تربیت می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: امروز جمهوری اسلامی یک مشکل بزرگ برای مستکبران شده است، جوانان ما باید راه امام راحل را با راهنمایی‌های افراد دانا و آگاه استمرار بخشیده و بانوان فرزندان خوبی تربیت کرده و به جامعه تحویل ‌دهند.

وی با بیان اینکه عده‌ای در کشور ما شیفته تمدن غربی شده‌اند، عنوان کرد: درست است کشورهای غربی در برخی رشته‌ها پیشرفت‌های زیادی کرده‌اند، اما در جامعه آمریکا انسانیت و شرف ضعیف‌تر شده است.

جعفری تصریح کرد: آمریکا تنها منابع خود را دنبال می‌کند و هر دولت و شخصی که نوکر او باشد را مورد حمایت قرار می‌دهد.