کارگرانی که در نطق برجامی ریاست جمهوری فراموش شدند

دکتر حسن روحانی با تمام دب دبه وکب کبه اش به کرمان سفر کرد و مورد استقبال  اجباری دانش آمورزان قرار گرفت ساعاتی را به نطق پرداخت و از مضرات و خوبی ها  برجام سخنانی را به دانش آموزان گفت گرچه دانش آموزان چندان هم به این استقبال راضی نبوده و به سخنان بزگان توجهی نداشتند .

SONY DSC

اما اینکه دولت محترم برای 850 واحد تعطیل صنعتی و بیکاری 5 هزار نفره کارگری از ابتدای دولت ایشان و تعطیلی 8 معدن ذغال سنگ ودو واحد خودرو سازی بزرگ کرمان چه برنامه ای داشت هنوز برای مردم ایران وکرمان مبهم است .

SONY DSC

ریاست محترم قوه مجریه از برجامی گفت که سایه تهدید ها را از بین برده است اما این سخن چندان هم به مزاق مردم ایران علی الخصوص کارگرانش خوش نیامد چطور سایه تهدید ها از از سر مردم وکشو رایران برداشته شده است در حالی که کشور های حاشیه خلیج فارس به دنبال فتنه انگیزی و خلل در امورات اقتصادی وحتی نظامی ما هستند.

SONY DSC

هنوز هیچ سوئیفتی باز نشده است و روابط ایران با کشور های اروپایی بر سر معادلات بانکی حل نگردیده است چطور سایه تهدید از سر ما بر داشته شده است در حالی که هنوز به پاسپورت ایرانی بی توجهی می شود و ریاست بانک مرکزی آمریکا از دادن اموالمان به ما خودداری کرده  و اعلام می کند که به ایرانیان بدبین هستیم زیرا آنان قصد دارند تا با این ثروت ها بمب هسته ای بسازند که به نظربهانه ای مضحک می آید.

SONY DSC

استقبال با همه خوبی ها و بدی هایش گذشت و دوباره کارگران این قشر زحمتکش در این بین نادیده انگاشته و گم شدند هنوز خاطره مپنا و گردش ریاست جمهور با ماشین 175 میلونی اش در دل کارگران ایران رخت نبسته بود که خیابان های کثیفی که باید به واسطه این سفر توسط کارگران دلسوز کرمانی تمیز شوند ، هم به آن اضافه شد .

SONY DSC

کارگران بعد از اتمام مراسم به سرعت دست  به کار شدند تا محیط کثیف که با پوستر های تبلیغاتی پر شده است را تمییز کنند وچهره آشفته شهر را سامان دهند اما چه کسی مرهم دل آشفته کارگران است.

SONY DSC

اینان که نه امنیت شغلی دارند و نه حقوق به اندازه ای لذا مشخص می شود که کاخ نشینان توجهی به کوخ نشینان این عرصه ندارند .

SONY DSC
SONY DSC