تقاطع غیر هم سطح سیدی کرمان در صف پیوستن به آثار تاریخی

اگر سفری گذری به شهر کرمان داشته باشیم به پروژه هایی برمی خوریم که سالهاست به کندی در حال فعالیت هستند و هیچ پیشرفتی فیزیکی نداشته اند و این سوال را در ذهن ها ایجاد می کنند که چه کسانی مسئولیت این پروژه ها را بر عهده دارند ؟

بسیاری از این پروژه ها سال هاست که بر روی زمین مانده اند و نگرانی هایی را برای مردم ایجاد کرده اند؛ از نمونه های بارز آن ها پل سیدی است که مردم سالهاست منتظر تمام شدن آن هستند و جز ایجاد سختی و نگرانی و گردوغبار تاکنون برای شهروندان کرمانی فایده ای نداشته است، لذا باید مسئولین چاره ای بیندیشند تا این پروژه های به زمین مانده تکلیفشان مشخص شود .

پل سیدی

بابایی شهردار کرمان در رابطه با تامین بودجه‌ پل سیدی می گوید : برای تامین بودجه پل مشکلی نداریم و بودجه‌ این پل تامین شده است و برای تمدید قرارداد با پیمانکار این پل تمهیدات لازم اندیشیده شده است،.

وی گفت: طبق صورت‌جلسه‌ای که با پیمانکار نوشته شده است، تا خردادماه سال جاری تمام قطعات پل سیدی ساخته خواهد شد و تا پایان شهریورماه از این پل بهره برادی به عمل می آید زیرا ۱۰ میلیارد تومان برای خرید ‌هشت خانه‌ محدوده‌ پل سیدی هزینه و خانه‌ها تملک شد.

از سوی دیگر مشرفی رییس شورای شهر کرمان در این خصوص می گوید : پل سیدی بزرگترین پل کرمان بوده است و در یک نقطه بسیار حساسی قرار گرفته است اما در حال حاضر عملیات ساخت بدنه فلزی آن در هفت کانال انجام شده یعنی تقریبا ۵۰ درصد کار آن به اتمام رسیده است و عملیات اجرایی ساخت در حال انجام است.

پل سیدی

رئیس شورای شهر کرمان بیان داشت: هر چند که این پروژه هزینه بسیار بالایی در بر داشته است ولی خوشبختانه شهردار هماهنگ کرده و بودجه آن تصویب شده و امید آن داریم که در نیمه دوم سال به بهره برداری برسد و مردم از آن استفاده کنند.

حال با این خبرها امیدواریم که وعده مسئولین برای بهره برداری از این پل نیمه تمام محقق شود و در دوره های زمانی تعیین شده و وضعیت ابهام انگیز این پروژه به اتمام برسد و مردم کرمان بعد از سالها شاهد اتمام پل سیدی در کرمان باشند که به مرور زمان به یک عمارت تاریخی تیدیل شده است.