امنیت و ایمنی بیشتر با تولیدات داخلی

شرکت جوان سیر در دی ماه سال ۱۳۸۰ با هدف خدمت رسانی و ساماندهی حمل و نقل زمینی جامعه هدف با موضوع فعالیت حمل و نقل داخلی ، بین المللی ،خدمات هوایی ، سیاحتی و زیارتی در اداره ثبت شرکت های تهران به ثبت رسید و فعالیت خود را آغاز نمود .

شرکت حمل و نقل داخلی و بین المللی جوان سیر ایثار با دارا بودن کادری متعهد و دلسوز و رانندگانی مجرب و آموزش دیده و با اخذ کلیه مجوز های لازم  توانسته است بعنوان اولین , توانمندترین و تنها شرکت دارای رتبه نخست در صنعت حمل و نقل جاده ای کشور سهم بسزایی در رشد و توسعه  صنعت حمل و نقل داشته و با ارائه بهترین خدمات ، رضایت خاطر مخاطبین محترم  را فراهم  سازد.

به منظور گسترش دامنه فعالیت شرکت در سراسر کشور و نیز به منظور ارتقاء سطح خدمات از منظر کیفی و کمی وهمچنین سهولت دسترسی به خدمات،شرکت جوان سیر ایثار اقدام به ایجاد شعب در کلیه استانهای کشور نموده و روند ایجاد شعب جدید در راستای اهداف و برنامه های شرکت در دستور کار قرار دارد.

نوسازی در کنار توسعه ی ناوگان موجب گردیده است جوان سیر ایثار دارای مدرن ترین اتوبوس های مسافر بری جاده ای در سطح کشور بوده و از این منظر بتواند خدماتی ایمن،راحت و خاطره انگیز برای استفاده کنندگان فراهم نماید.

محمد علی مهدوی فرد در گفت و گو با خبرنگار "کرمان ۱۴۰۰" گفت : جوان سیر یک شرکت بین المللی حمل و نقل است که بیشترین خدمات آن در مجموعه کشور مربوط به خانواده بزرگ بسیج است و در حال حاضر  ۴۵ شعبه مرکزی در سراسرکشور دارد و دفتر مرکزی آن در تهران واقع شده است.

رئیس شرکت جوان سیر گفت: هر استان به تناسب جمعیتش و استقبالی که از آن صورت گرفته است شعباتی دارد و اکنون در شهر کرمان دو شعبه وجود دارد که یکی در مرکز استان و دیگری در جنوب استان کرمان وجود دارد و عمده فلسفه ایجاد شرکت جوان سیر فرهنگ سازی در سیستم حمل و نقل مسافربری و ارائه خدمات به خانواده بسیج است.

وی در ادامه عنوان کرد: در زمینه اقتصادی مقاومتی بر اساس منویات مقام معظم رهبری فعالیت هایی انجام داده ایم که یکی از آن ها ارائه خدمات به خانواده بسیج و دیگری بهره مندی از تولیدات داخلی بر اساس استانداردها در قطعات مورد نیازی چون لاستیک، قطعات پرمصرف و قطعاتی که مربوط به خودرو است.

محمد علی مهدوی فرد ابراز داشت: در برنامه کاری هم اگر بایستی از قطعاتی استفاده کنیم سعی می کنیم آن قطعات تولید داخلی باشند بنابراین عمده فعالیت ما در این زمینه یکی ارائه خدمات در راستای اقتصاد مقاومتی و دیگری استفاده از قطعات تولید داخل است.

رئیس شرکت جوان سیر در پایان خاطر نشان کرد: ما آمادگی ارائه خدمات در مجموعه استان را در زمینه اردوهای برون و درون استانی را داریم، به عنوان مثال بر اساس آن چه که دستور العمل ابلاغی است در این زمینه تخفیفات ویژه ای برای پایگاه های مقاومت و اقشار مختلف،نواحی و حوزه های بسیج داریم.