مرگ جوان زرندی در اعماق چاهی که برای شکار کبوتر رفته بود

به نقل از "صبح زرند" ، سحرگاه امروز دو جوان زرندی ۳۰ و ۳۲ ساله که برادر بودند در پی شکار کبوتر چاهی به یکی از چاه های اطراف کارخانه فولاد در محور زرند – کرمان رفته بودند که متاسفانه طی حادثه ای دردناک یکی از برادرها شاهد مرگ برادرش در ته چاه بود.

 
ماجرا از این قرار است که این دو برادر به نزدیکی چاهی با عمق چهار متر و با دهنه ای با قطر ۲ونیم متر می روند و برادر بزرگتر برای شکار کبوتر به داخل چاه می رود و با استفاده از آتش زدن خارو خاشاک و علف های خشک ته چاه قصد روشن کردن محیط را داشته که اسیر شعله های آتش می شود و تلاش برادر که بالای چاه ایستاده بود هم برای نجات وی بی نتیجه می ماند تا اینکه خود را به محل جاده رسانده و از طریق خودروهای عبوری موضوع را به پلیس اطلاع می دهد.
 
 
محمود بابایی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زرند در این باره گفت: یک تیم از هلال احمر متشکل از دو نجاتگر و یک دستگاه آمبولانس و تیمی از آتش نشانی و پلیس آگاهی به محل اعزام و مشاهده شد که جوانی کنار جاده با حالت شوکه، داد و فریاد می زند.
 
 
وی افزود: ماموران از او خواستند که مکان چاه را نشان دهد ولی وی آنقدر شوکه شده بود که نشانی را اشتباه داد و پس از نیم ساعت ماموران موفق شدند چاه را بیایند.
 
 
 
 
 
بابایی بیان کرد: کنار چاه یک تفنگ بادی قرار داشت و عوامل امداد و نجات پس از یک ساعت تلاش موفق شدند جسد سوخته این جوان را از ته چاه بیرون بیاورند.
 
 
لازم به ذکر است که جنازه این جوان پس از خارج نمودن از چاه به منظور طی مراحل بعدی تحویل مقامات قضائی شده است.