بازی
با تفنگ شکاری؛جان کودک ۳ساله رودباری را گرفت

 به نقل از”رودبار ما“، دو برادر ۱۱و ۳ساله در منزل خود در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان رودبار جنوب سرگرم بازی بودند که فرجام بازی گوشی آنها منجر به قتل شد.

در حالی که  سرگرم اسباب کشی  خانه بودند، چشمشان به اسحله شکاری پدر خود می افتد و کنجکاوی دوران کودکی آنها را به سوی بازی با اسلحه شکاری سوق می دهد.

این دو که مشغول بازی با یکدیگر بوده اند، سجاد کوچولو غافل ازاینکه اسلحه دست ساز پدر  از قبل مسلح باشد لول اسلحه را به طرف خود می گیرد و با رفتن انگشت برادر بزرگتر بر روی ماشه، گلوله ای از اسلحه شکاری شلیک شده و به سر سر برادر کوچکتر اصابت می کند.

گفتنی است که پدر ومادر این پسر بچه ها از هم جدا شده بودند و بچه ها با مادر خود زندگی می کردند.

یک منبع آگاه با تأئید این خبر در گفتگو با خبرنگاررودبار ماگفت: بعد از این حادثه و با اعتراف مادر خانواده که اسلحه متعلق به پدر خانواده بود پلیس پدر خانواده را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داد.

این منبع آگاه ضمن ابراز تأسف از این حادثه تلخ از شهروندان خواست تا از نگهداری اسلحه غیر مجاز خودداری نموده و در صورت اخذ مجوز ار مراجع ذیصلاح حتماً در نگهداری از آن دور از دسترس کودکان و نوجوانان دقت و توجه لازم را داشته باشند تا شاهد این گونه حوادث دلخراش نباشیم.