شوری آب و قطعی برق مردم روستای تکل حسن ۲ جازموریان را کلافه کرد

به نقل از”رودبار ما“، جنوب کرمان در حالی این روزهای دمای بالای ۵۰ درجه سانتیگراد را تجربه می کند که افت شدید و قطعی مکرر برق شهروندان جنوب کرمان را کلافه کرده است که در آخرین مورد در اوج گرمای تابستان به دلیل افت ولتاژ برق منطقه جازموریان روزانه بیش از ۶ ساعت برق منطقه روستای تکل حسن۲ قطع می شود.

خیرمحمد رحیم زاده شورای رو ستای تکل حسن۲ در این رابطه گفت: روستای محروم تکل حسن ۲ دارای ۱۳۰ خانوار و حدود ۷۰۰ نفر جمعیت در فاصله ۱۵کیلومتری تکل حسن ۱ واقع شده است و مردم این روستا در اوج گرمای طاقت فرسای بالای ۵۰ درجه جازموریان هر روز ساعت ۹ صبح الی ۳ بعد از ظهر را در گرما سپری می کنند این در حالی است که  روستای تکل حسن۲ وسط بیابان خشکی واقع شده است.

وی ادامه داد: قطعی برق و نبود ولتاژ کافی آن هم در طول شبانه روز و در فصل گرما ، ساکنان این منطقه محروم را کلافه کرده و رنجش خاطر مردم بویژه خانواده هایی که داری کودک خردسال و بیمار هستند را فراهم آورده است، اگر این اتفاق در جایی دیگر از کشور اتفاق می افتاد مسئولین همین طور بی خیال بودند.

رحیم زاده بیان داشت: از انجایی که زمینهای این روستا شور زار است آب این روستا بسیار شور تلخ و غیر قابل شرب است لذا از مسئولین اداره برق  اداره آب زهکلوت و رودبار جنوب تقاضای پیگیری فوری داریم