از حادثه درمس میدوک تا فوت در بیمارستان شهربابک

به نقل از کارگران کرمان ، روز یکشنبه آقای احمد ریاحی کارگر تغلیظ  که در حال نظافت دستگاه بوده است نا خواسته در پشت ماشین  لیفتراک قرار می گیرد و با این دستگاه برخورد می کند و موجب شکستگی ران و پای وی می شود .

این کارگر که به دلیل برخورد با مینی لودر در تغلیظ  دچار شکستگی لگن و پا شده بود ، در اسرع وقت به بیمارستان شهربابک  اعزام می شود اما  متاسفانه ظهر روز گذشته به دلیل ( آمبولی )  در بیمارستان فوت کرد.

سید علی میر افضلی روابط عمومی شرکت مس سرچشمه در گفتگو با خبرنگار ما ضمن ابراز تاسف در خصوص  فوت این کارگر ، گفت : بی شک شرکت مس سرچشمه نسبت به فوت این کارگر با سابقه 23 سال بی تفاوت نخواهد بود لذا سعی می شود به گونه ای خسارت وارده به بازماندگان وی را جبران نماید .

وی ادامه داد : با توجه به اینکه این اتفاق درمس میدوک رخ داده است لذا از جزییات کامل و نظریه های ایمنی هیچ اطلاعی نداریم اما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا هر چه سریعتر بیمه مستری و هزینه های این خانواده تامین گردد.

میر افضلی  که عازم شهربابک برای شرکت درمراسم ختم این کار گر بود،  در پایان خاطر نشان کرد : این اتفاق برای کارگر مس در میدوک رخ داد اما تنها سبب شکستگی ران وی شده بود لذا فوت وی در مجتمع و در محل کار  نبوده  بلکه در بیمارستان رخ داده است.