مرگ دو جوان بر اثر گاز گرفتگی چاه فاضلاب در ریحانشهر زرند

به نقل از "صبح زرند" ، مسعود مومنی رئیس آتش نشانی شهرداری زرند گفت: صبح امروز دو جوان به نام های مهرعلی میرزایی و مهدی صادقی به ترتیب ۴۲ و ۳۰ ساله در ریحانشهر زرند درمنزل مسکونی خود قصد حفر یک حلقه چاه در جوار یک چاه فاضلاب قدیمی که پر شده بود را داشتند که دچار گازگرفتگی شدند.

مومنی در ارتباط با چگونگی رخ دادن این حادثه گفت: یکی از افراد مذکور پس از اینکه حدود ۵ متر چاه جدید را حفر کرد قصد متصل کردن این چاه با چاه قدیمی را داشت که پس از متصل کردن دو چاه به یکدیگر، هنگام بالا آمدن و لحظه بیرون آمدن از چاه ناگهان بدلیل مصمومیت شدید به داخل چاه سقوط می کند.
 
وی ادامه داد: طبقه گفته شاهدان لحظاتی بعد جوان دیگر، برای نجات او داخل چاده می رود و متاسفانه خود او نیز دچار گاز گرفتگی و در داخل چاه گرفتار می شود و هر دو جوان جان خود را از دست می دهند.
 
مسعود مومنی رئیس آتش نشانی شهرداری زرند با بیان اینکه همواره در عمق چاه های فاضلاب مقدار زیادی گازهای کشنده وجود دارد بر ضرورت رعایت نکات ایمنی تاکید کرد و گفت: امیدواریم شهروندان در کوچک ترین موارد هم نکات ایمنی را رعایت نمایند تا دیگر شاهد اینگونه حوادث دلخراش نباشیم.