توجه
به ورزش بانوان یک الزام و ضرورت انکار ناپذیر است

به نقل از زنان کویر،علیرضا رزم حسینی صبح امروز در مراسم تقدیر و بدرقه ی ورزشکاران عازم پارالمپیک گفت: به نمایندگی  از مردم کرمان بدرقه ی قهرمانانی هستیم که ثابت کردند جسم به ظاهر معلولشام محدودیتی ندارد و الگویی شدند برای همه ی کسانی که جسم سالمی دارند.

استاندار کرمان ادامه داد: اگر برای ورزش استان کاری انجام داده ایم به واقع انجام وظیفه بوده است و شاید اگر امکانات و سرمایه گذاری بیشتری بود موقعیت بهتری داشتیم.

وی با تبریک به زهرا نعمتی بیان داشت: پرچمداری المیپ کاروان ایران موفقیتی است که نشان از خودباوری و خودسازی زهرا نعمتی است و بی شک ایشان الگویی نمونه برای دختران این مرز و بوم خواهد بود.

رزم حسینی تاکید کرد: به دنبال این هستیم که قهرمان پروری و سرمایه گذاری در حوزه ی ورزش هایی انجام دهیم که استان قابلیت و استعداد آن را دارد.

استاندار کرمان با تاکید بر استفاده از همه ی امکانات برای گسترش ورزش استان خاطر نشان کرد: باید از همه ی امکانات استان از جمله مساجد و تکایا به گونه ای استفاده کرد تا کسی نگوید فضایی برای ورزش وجود ندارد.

وی اظهار کرد: همانگونه که در اقتصاد مقاومتی با همت بانوان به سمت خوبی در حال حرکت هستیم بر این باوریم که در حوزه ی ورزش نیز با حضور بانوان به پله های موفقیت نزدیکتر خواهیم شد.

رزم حسینی با اشاره بر این که سلامت جامعه در گروه سلامت بانوان خواهد بود تاکید کرد: توجه به ورزش بانوان یک الزام و ضرورت انکار ناپذیر است و یکی از شاخصه های سلامت جامعه بانوان هستند.

لزوم

حضور دو پرچمدار بانوی المپیک و پارالمپیک از استان کرمان نشان از توجه مسئولین به ورزش است

در این مراسم فاطمه السادات حسینی مدیر کل امور بانوان و خانواده بیان داست: ورزشکاران امروز جامعه از همت است که بدین جا رسیده اند و این یک فرصت است برای زنان و مردان کرمانی که از این سرمایه های ورزشی به خوبی استفاده کنند.

وی ادامه داد: حضور دو پرچمدار بانوی المپیک و پارالمپیک از استان کرمان فرصتی برای زنان و مردان کرمانی است و نشان از توجه مسئولین به ورزش استان و حمایت بیشتر ورزش بانوان را می طلبد.

حسینی تاکید کرد: باید رموز موفقیت ورزشکاران موفق استان را به  فرزندانمان بیاموزیم تا زهراهای نعمتی و عشرت های کردستانی پرورش دهیم.

همچنین در این مراسم زهرا نعمتی ضمن تشکر از مسئولین استانی در حمایت از او برای رفتن به المپیک بیان داشت: استان کرمان در پارالمپیک جهش خوبی داشته است متاسفانه من تنها المپیکی ریو دوژانیرو بودم که امیدوارم با نگاه ویژه مسئولین به ورزش کرمان در سالهای آتی شاهد نمایندگان المپیک از این استان باشیم.

شایان ذکر است که در این مراسم استاندار کرمان هدایای در نظر گرفته شده برای مدال آوران پارالمپیک 2016 را اعلام کرد:

مدال طلا؛ 50 سکه ی تمام بهار آزادی، ایجاد اشتغال و در صورت نداشتن منزل تامین منزل

مدال نقره؛ 40 سکه ی تمام بهار آزادی، ایجاد اشتغال و در صورت نداشتن منزل تامین منزل

مدال برنز؛ 30 سکه ی تمام بهار آزادی، ایجاد اشتغال و در صورت نداشتن منزل تامین منزل