خسارت یک و نیم میلیارد تومانی در پی برخورد سه تریلر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری سیرجان مهدی فیروزآبادی گفت: حادثه تصادف و حریق دو دستگاه تریلر صبح امروز دوشنبه در کیلومتر 25محور سیرجان شهر بابک در لاین رفت به سمت شهر بابک به وقوع پیوست. 

 

 فیروزآبادی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع سانحه، مرکز فرماندهی 125، آتش‌نشانی زیدآباد را به محل فرستاد و خودروی آتش‌نشانی سیرجان نیز از ایستگاه مرکزی به محل اعزام شد. 

 

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه سه نفر مجروح شده که توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند، همچنین دو خودرو تریلر و پنج خودروی سواری خارجی که بار یکی از کشنده ها بودند دچار سوختگی صددرصدی شده، دو خودروی خارجی دچار سوختگی حدود50 درصدی و یک خودرو هم که به حاشیه جاده پرت شده بود، خسارت دید. 

 

این مقام مسئول تصریح کرد: در این حادثه رانندگی جمعا به سه تریلر رنو، اسکانیا، اف هاش و هشت خودروی خارجی خسارت وارد شده است که حجم خسارت وارده حدوداً بیش از یک و نیم میلیارد تومان برآورد می‌شود.
 
فیروزآبادی علت سوختگی شدید را بعد مسافت اعلام کرد و گفت: آتش در حدود پنج دقیقه به همه جا سرایت می کند و چون با محل بیست و پنج کیلومتر فاصله داشتیم به خودروها خسارت جدی وارد شد.

 

فرمانده پلیس راه شهرستان سیرجان نیز در این رابطه گفت: راننده تریلر رنو باسرعت بالا از کمربندی جدید وارد محور اصلی به سمت شهربابک شده که متاسفانه خودرو از کنترل او خارج و به تریلر حامل خودروهای خارجی برخورد می کند.سپس این دو خودروی سنگین با یک تریلر که در حاشیه جاده پارک بوده برخورد می کنند.

 

سرگرد اسماعیل جهانشاهی راننده کشنده رنو را به عنوان مقصر سانحه به دلیل عدم توانایی در کنترل خودرو ناشی از سرعت بالا معرفی و به رانندگان توصیه کرد نکات ایمنی و قوانین رانندگی را رعایت کنند.