بافت فرسوده یا قتلگاه مردم گچساران!؟

صر امروز عزیز‌الله مهدیان معاون بازسازی و مسکن روستایی کشور در بازدید از بافت فرسوده گچساران ،گفت: شرایط و تسهیلات خوبی از جمله وام ۳۰ میلیونی و ۶ میلیون تومانی بلاعوض برای بهسازی و بازسازی بافت فرسوده در نظر گرفته شده که این تسهیلات  فرصتی استثنائی برای مردم این شهر بوده که به وسیله آن نسبت به بهسازی و بازسازی بافت فرسوده اقدام کنند.

 

 

مهدیان با بیان اینکه این وام‌ها هزینه‌های خاکبرداری، نقشه‌برداری، نقشه‌کشی و پروانه ساخت، عوارض شهرداری رایگان است ،تصریح کرد:در صورت عدم استقبال این طرح از جانب مردم ممکن است شرایط به شکل دیگری رقم بخورد و این فرصت از دست برود.

 

 

وی گفت: خدا نکند در گچساران زلزله‌ای رخ دهد که در این صورت بافت فرسوده این شهر به قتلگاهی برای مردم این منطقه تبدیل خواهد شدواجرای این طرح تا پایان امسال پیش‌بینی شده که در صورت عدم استقبال مردم از این طرح ممکن است مشکلاتی برای تصویب دوباره آن ایجاد شود.

 

 

معاون بازسازی و مسکن روستایی کشور اظهارکرد: در صورت اجرای طرح بهسازی و بازسازی بافت فرسوده شهری گچساران  ارزش افزوده این مناطق  بالا رفته و امکانات زیادی از جمله فضاهای سبز و اماکن تفریحی در آن احداث خواهد شدو به یکی از بهترین مناطق شهری گچساران تبدیل می‌شود.