سرمایه‌گذاران برای حضور در کهگیلویه و بویراحمد رغبتی ندارند

سهراب بنام در دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه، اظهار داشت: تعامل با مجموعه‌های هم خانواده و بخش خصوصی، برنامه‌ریزی لازم و بسیج امکانات در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل از ابتدای سال در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه 95درصد از واحدهای صنعتی استان با اشتغال پایین‌تر از 50 نفر جز صنایع کوچک بشمار می‌آیند، عنوان کرد: بیش از 90 درصد اشتغالزایی واحدهای تولیدی کشور و به تبع آن استان توسط همین صنایع کوچک و متوسط انجام می‌گیرد.

بنام افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود بر لزوم توجه و نگاه ویژه به صنایع کوچک و متوسط تاکید ویژه نموده‌اند چرا که این صنایع کوچک هستند که ایجاد تحرک و مرتفع نمودن اشتغال طبقه پایین را انجام می‌دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه احیا واحدهای صنعتی و استفاده از ظرفیت‌های تولیدی موجود و کمک به مرتفع نمودن مشکلات واحدهای راکد استان نیاز به عزم همگانی در استان است، تصریح کرد: همراهی و تعامل دستگاه‌های مختلف از جمله بانک‌ها عاملی مهم و اثرگذار است.

بنام بیان کرد: بستر سرمایه گذاری و زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی استان فراهم است ولی متاسفانه سرمایه گذار نداریم و نیاز به ایجاد مشوق‌هایی برای جذب سرمایه گذار و حضور در استان است.