ته دیگ های دولت تدبیر برای کهگیلویه و بویراحمد

سه سال از حضو دکتر روحانی و تیم تدبیر در راس قوه مجریه می گذرد. وعده 100 روزه ای هم داده شد که بماند.

هم عمر دولت و هم سفر های استانی رو به پایان است اما از حضور رئیس جمهور در استان کهگیلویه و بویر احمد خبری نیست.

باید از دولت پرسید ملاک شما برای ترتیب سفر های استانی چیست ؟به نظر، درست تر این بود که استان های محروم زودتر شاهد حضور دولت باشند،تا حداقل بعد از گذشت سه سال اگر طرحی هم شروع به کار می کرد امروز به نتیجه رسیده ، یا در میانه راه بود.

کهگیلویه و بویر احمد، یکی از محروم ترین استان های کشور با بالا ترین آمار بیکاری است که برای حضور رئیس جمهور دولت یازدهم انتظار  می کشید ،اما با گذشت سه سال دیگر امیدی برای حضور و رفع مشکلات نیست.

اگر در سال جاری دولت تدبیر و امید به استان قدم بگذارد انتظار دست های پر را داریم نه ته دیگ های باقی مانده.البته شواهد نشان می دهد هیچ گونه طرح اشتغال زایی موثری در استان افتتاح یا کلنگ زنی نخواهد شد.شاید دولت هم این را می دانسته که تاکنون به استان کهگیلویه و بویر احمد نیامده است.

شعار های تهوع آور و بی مغز دردی از مردم این استان دوا نمی کند .این استان از زیرساخت های ابتدائی مثل آب آشامیدنی و راه رنج می برد که بعد از انقلاب بین دولت های مختلف دست به دست می شود.

اگر دولت بخواهد با دست خالی یا ته دیگ های سفر های استانی به کهگیلویه و بویر احمد سفر کند ،حق مردم محروم کهگیلویه و بویر احمد را ادا نکرده است.

بی شک بیکار ترین استان کشور شایسته بزرگترین طرح های اشتغال زایی کشور است.تا ره آورد سفر استانی احتمالی چه باشد.

 

پیشنهاد می شود ، دولت پیش از ورود به استان  به این چند سوال پاسخ دهد .

بی کار ترین استان کشور شایسته بزرگ ترین طرح های اشتغال زایی کشور است.آیا دولت تدبیر و امید چنین ره آوردی برای کهگیلویه و بویر احمد دارد؟

دست آورد آفتاب تابان برجام برای کهگیلویه و بویر احمد و سایر مناطق محروم چه بود؟

فاصله بین مناطق محروم و سایر استان های برخوردار چه زمانی قرار است به سر آید ؟و آیا  دولت گام هایی در این راه برداشته است؟

 

در پایان امیدوارم دولت دلیل قانع کننده ای برای دیر شدن سفر استانی احتمالی و دیر هنگام داشته باشد، واگر کمی واقع بین باشیم نباید به این سفر دیر هنگام دل ببندیم.

 

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است* یا رب این تأثیر دولت در کدامین کوکب است