جاده‌های عشایری در شهرستان چرام بازگشایی شد

خداداد اجتهادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درچرام در خصوص آخرین وضعیت مصدومان عشایر صاعقه زده چرام اظهار داشت: روز گذشته و در پی بارش‌های رگباری بسیار شدید همراه با رعد و برق در مناطق سردسیری، با خبر شدیم که تعدادی از عشایر ساکن منطقه قلعه بنی چرام دچار حادثه شدند که در ابتدا  7 نفر به بیمارستان دهدشت اعزام شدند.

وی افزود: دو نفر دیگر از عشایر به بیمارستان منتقل شدند که در مجموع 9 نفر دچار حادثه شدند و تحت مداوا قرار گرفتند که خوشبختانه با تلاش کادر پزشکی همه مصدومان در وضعیت مناسب و  از بیمارستان مرخص شدند.

رئیس اداره امور عشایر کهگیلویه و چرام با اشاره به خدمات رسانی به عشایر گفت:در همان لحظات اولیه هماهنگی های لازم به عمل آمد و با همکاری اداره راه و شهرسازی چرام کار بازگشایی مسیر در حوزه آرند و گره‌ای شروع شد.

اجتهادی تاکید کرد: خوشبختانه کار بازگشایی جاده چرام به گره‌ای و چاسخار انجام شد و امروز عصر از جاده بیدانجیر بازدید می نمائیم که در صورت مسدود بودن بازگشایی خواهند شد، همچنین آبرسانی سیار به عشایر مناطق چرام توسط امور عشایر جهت استفاده ساکنان مناطق عشایری ادامه دارد.

وی بیان کرد: این آمادگی را داریم که هر کمکی از دست‌مان برآید از خانواده های آسیب دیده از صاعقه دریغ نکنیم و در اولین فرصت برای بررسی نیازمندی‌ها و برطرف شدن مشکلات خانواده های آسیب دیده از صاعقه دیروز سرکشی و بازدید می نمائیم.