کار سخت حامیان دولت برای استقبال مردم استان از رییس جمهور

به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، این روز ها، به واسطه در پیش بودن سفر هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد" آخرین مقصد سفر های استانی کابینه تدبیر و امید"، شور و هیجان خاصی در جان تیم حامی دولت در استان افتاده که با چالش ها و معضلات بسیاری همراه است.

 

معضلاتی با طعم ترس از تکرار سفر تلخ هیئت دولت به استان مازندران!

 

جریان حامی دولت در استان از ماه ها قبل فعالیت های خود را در جهت  ارضای افکارعمومی به منظور برگزاری مراسمی آبرومند جهت استقبال از سفر هیئت دولت به استان شروع کرده و به دنبال جبران عملکرد ضعیف خود در انتخابات ریاست جمهوری سال  92 هستند.

 

عملکرد ضعیفی که بسیاری از فعالان سیاسی آن را عامل اصلی تأخیر به وجود آمده در سفر هیئت دولت به استان می دانند.

 

 در این بین با وجود برگزاری جلسات و نشست های عمومی و خصوصی از سوی مدیران استانی و شهرستانی دولت اعتدال و جریانات خارج از سیستم دولتی استان، شاهد بروز تنش ها و اختلاف نظرهایی هستیم که منشأ اصلی بروز آنها را می توان  در عجز و ناتوانی حامیان دولت در دفاع از عملکرد کابینه تدبیر و امید و جلب رضایت مردمی دانست که تا امروز و پس از گذشت سه سال از وعده ها و شعارهای انتخاباتی دولت یازدهم، تغییری در امورات دست و پا افتاده زندگی روزمره خود ندیده اند.

 

بر اساس آخرین شنیده ها و اخبار به دست آمده از روند تلاش های افراد به اصطلاح حامی دولت (چرا که بسیاری از سینه چاکان امروز دولت اعتدال در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 92 در ستاد افراد دیگر و حامی جریانات سیاسی دیگری بوده اند) در روزهای اخیر، حکایت از بروز انشقاق و دودستگی در بین دلسوزان! در استان کهگیلویه و بویراحمد دارد.

 

مشکلاتی که برخی صدا و سیما را تنها راه حل آن دانسته (استفاده از ظرفیت صدا و سیمای مرکز استان برای پر رنگ کردن عملکرد دولت در حوزه بین الملل و کم رنگ کردن نقاط ضعف دولت از طریق ساخت نماهنگ ها و پخش ویژه برنامه های مناسب در این ایام) و برخی دیگر ملزم کردن آقای استاندار و فرمانداران شهرستان ها برای پشتیبانی و حمایت مالی قوی جهت پر کردن فضای مرده و بی رغبت استان در آستانه سفر کابینه اعتدال با ایجاد تبلیغات و سیع شهری!

 

 اما نکته قابل تأمل و جالب ماجرا زمانی است که با وجود تمامی این شانتاژهای خبری و رسانه ای تیم حامی دولت در استان، به دلیل کم لطفی شخص رئیس جمهور به این استان (عدم سفر به استان هم در زمان انتخابات ریاست جمهوری و هم در طول سه سال گذشته) کار برای تیم حامی دولت جهت جلب رضایت مردم برای حضور در مراسم استقبال از ریاست جمهوری سخت و سخت تر شده، تا جایی که دست به دامن سیاست های مسئولان کشوری در مواجه با افزایش انتقادات مردمی از عملکرد دولت با وجود گذشت سه سال از شروع به کار کابینه تدبیر و امید شده اند.

 

واژه "مظلوم" کلید حل مشکلات!

 

با توجه به عدم توانایی مسئولین و حامیان دولت در استان برای دفاع از عملکرد ضعیف کابینه اعتدال، این بار هم همچون سابق فعالان سیاسی حامی دولت با الهام از فرامین بزرگان خود در کشور، با مظلوم خواندن دولت به دنبال نمایش یک چهره مظلوم از دولت، به عنوان آخرین برنامه و راهبرد خود برای ارضای افکار عمومی جهت حضوردر مراسم استقبال از سفر هیئت دولت به استان و جلوگیری از بروز مشکلات در زمان حضور هیئت دولت در استان هستند.