امکانات پیست اسکی دنا به دلیل سهل‌انگاری از بین رفته است

عبدی افتخاری ظهر امروز در نشست مجمع سالیانه هیئت اسکی کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: با همدلی و همزبانی، صمیمیت و تعامل  همه اعضا هیئت اسکی و مسئولان اداره کل ورزش وجوانان کهگیلویه و بویراحمد در جهت ارتقای ورزش اسکی تلاش شود.

وی با تاکید بر اینکه پیست اسکی دنا قابلیت بین المللی شدن را دارد، افزود: تحقق این مهم نیازمند حمایت همه جانبه و مستمر مسئولان کشوری و استانی است.

افتخاری تصریح کرد: فدارسیون اسکی برای برگزاری کلاس‎های مربیگری، داوری، میزبانی مسابقات در رده سنی نونهالان و نوجوانان، تخصیص  اعتبارات مالی و تجهیزات اسکی از هیچ حمایتی نسبت به هیئت اسکی کهگیلویه و بویراحمد دریغ نمی‎کند.

رئیس فدراسیون اسکی ابراز کرد: مصوبات مطلوبی در نشست با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد برای بهبود وضعیت موجود پیست اسکی دنا مصوب شد که امیدواریم در آینده‎ای نزدیک منتج به نتیجه شود.

امیری رئیس هیئت اسکی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت:نداشتن برف کوب، خراب بودن بالابر و صندلی‌های بالابر پیست اسکی، مشکلات آب، برق، گاز، پارکینگ، محوطه‌سازی، دیوارکشی پیست اسکی، حراست و نگهبانی از پیست، نداشتن وسایل مناسب برای شرکت در مسابقات از جمله مهمترین مشکلات پیست اسکی و هیئت این استان است.

ایزدپور مدیرکل ورزش وجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست افزود: در سنوات گذشته کمک‎هایی برای رفع مشکل پیست اسکی دنا انجام شد ولی متاسفانه به‌دلیل عدم  بودجه کافی و هزینه‎های بسیار بالای نگهداری پیست، هنوز مشکلات عدیده‎ای در پیست اسکی کاکان وجود دارد که می‎بایست با حمایت همه جانبه مسئولان استانی و کشوری این مشکلات و کمبودها برطرف شود.