۲۱ پزشک متخصص به مجموعه کادر درمانی شهرستان کهگیلویه اضافه می‌شود

سید غفار شفایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون 42 نفر پزشک متخصص در رشته‌های مختلف درمانی در کلینیک‌ها و بیمارستان امام خمینی دهدشت در قالب طرح تحول نظام سلامت  به مردم شهرستانهای کهگیلویه، چرام و لنده خدمات درمانی ارائه می‌کنند که از اول آذرماه 21 پزشک متخصص در رشته های جدید نیز به جمع کادر پزشکی  مراکز درمانی شهرستان  اضافه می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه پزشک متخصص حلق بینی که یکی از نیازهای مهم مردم شهرستان بوده بصورت تمام وقت در بیمارستان امام خمینی و  کلینیک امام سجاد مستقر می‌شود، افزود: این پزشکان در رشته های مختلف درمانی از جمله زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی،مغز و اعصاب ، چشم و طب اورژانس هستند که برخی از این متخصصان جایگزین پزشکانی که در حال اتمام پایان طرح خود هستند می‌شوند.

وی با بیان اینکه برخی ازپزشکان مستقر دربیمارستان امام خمینی دهدشت به خاطر پایان دوره طرح شان از نیمه دوم آذرماه و اول دیماه از مجموعه کادر پزشکی شهرستان جدا می‌شوند، گفت : با استقرار متخصصان  جدید در شهرستان  شاهد تحول بزرگی در حوزه درمان شهرستان خواهیم بود.

شفایی با بیان اینکه در حال حاضر 4 پزشک متخصص زنان و زایمان در شهرستان فعالیت دارند خاطرنشان کرد: از اول آذر ماه با اضافه شدن یک متخصص دیگر تعداد این متخصصین به 5 نفر افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون یک نفر پزشک متخصص جراح مغز و اعصاب بیماران سه شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده را ویزیت می کند، گفت: از مجموعه این 21 نفر متخصص جدید یک پزشک متخصص بیماری‌های مغز و اعصاب نیز به کادر مرکز درمانی شهرستان اضافه می‌شود.

شفایی افزود: دو نفر رشته طب اورژانس دو نفر متخصص از همین مجموعه پزشکان جدید در بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی دهدشت مستقر می‌شوند.

به گزارش تسنیم بیش از 200 هزار نفر در شهرستان های کهگیلویه چرام و لنده تحت پوشش درمانی بیمارستان امام خمینی دهدشت و کلینیک‌های تخصصی این شهر قرار دارند.