جزئیات کشف جسد دختر ۲۰ ساله در دنا

عبدالنبی میری سوق با اشاره به پیدا شدن جسد دختر 20 ساله در 10 کیلومتری محور یاسوج به اصفهان اظهار داشت: انگیزه و علت اصلی این جنایت اختلافات خانوادگی بوده که قاتل با فرزند خود داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان دنا گفت: مقتول یک دختر 20 ساله و اهل فرخ شهر چهارمحال و بختیاری بود که به علت اختلاف با پدر و نامادری خود مرتب از خانه فرار می‌کرد که بعد از شدت گرفتن این اختلافات پدر به بهانه آرام کردن دختر با خوراندن قرص متادون فرزندش را به قتل رساند.

وی با بیان اینکه جز پدر مقتول کسی از بستگانش از کشته شدن دختر مطلع نبودند، عنوان کرد:  برادر و خواهر مقتول مدتی بعد از مفقود شدن دختر گم شدن آن را به پلیس اطلاع دادند.

میری سوق ابراز کرد: بعد از پیدا شدن این جسد در محور یاسوج به اصفهان و انتقال آن به سردخانه و بعد از چند روز که جسد هیچ‌گونه مشابهتی با مفقودی‌های استان نداشت مسئله را به پلیس آگاهی سراسر کشور اعلام کردیم.

وی افزود: بعد از مدتی برادر و داماد دختر برای شناسایی جسد به یاسوج مراجعه کردند و پس از شناسایی پدر مقتول به قتل فرزندش اعتراف کرد.

میری سوق بیان کرد: قضاوت و روند رسیدگی به این پرونده در حیطه وظایف  دستگاه قضا استان چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش تسنیم، صبح روز 9 دی ماه جسد یک دختر 20 ساله در حالی که داخل یک پتو پیچیده شده بود با هویت نامعلوم در 10 کیلومتری محور یاسوج به اصفهان کشف شد و جسد با وجود اینکه هیچ‌گونه علائم سوختگی و ضرب و جرح مشاهده نبود و فقط کمی علائم مشکوک به خفگی مشاهده شد برای تحقیقات بیشتر و شناسایی به پزشکی قانونی منتقل شد.