۴ کشته و ۲ مصدوم نتیجه تصادفی دیگر در جاده بخش داشلی برون+تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس در گزارش اولیه که از این تصادف ارسال کرد، گفت: برخورد این دو دستگاه پراید بعد از روستای تنگلی نزدیک تالاب آلاگل، ۶ مورد مصدوم داشت که از این ۶ مورد دومرد ویک کودک فوتی و سه مورد اعزام به مرکز درمانی را به همراه داشت که یک نفر درهنگام انتقال به بیمارستان آل جلیل آق قلا فوت می کند.

اصغر نودهی با اشاره به شدت بالای تصادف اظهار کرد: تصادف شدت بالایی داشته که امدادگران با تجهیزات های برش با قیچی بدنه سواری اجساد و مجروحین را رهاسازی و تحویل اورژانس داده اند.

همچنین فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان، سرهنگ علی احمدزاده با اعلام اسامی جانباختگان و مصدومان تصادف دو پراید در منطقه مرزی گنبدکاووس گفت: کمال وثوقی فر فرزند قربان محمد ۳۳ ساله راننده خودروی تک سرنشین، صفر یا حاج بردی شمشادی توماج ۵۵ ساله راننده پرایدی که ازمقابل درحرکت بوده است، امان محمد دبان ۳۰ ساله و فرزند خردسالش بنیامین دبان، چهار جانباخته این حادثه بودند.

سرهنگ احمدزاده اضافه کرد: خانم آیلر ایران نژاد ۲۴ ساله و دنیا دبان پنج ساله دو مصدوم این حادثه هستند که با دو نفر از فوت شدگان (امان محمد و بنیامین دبان) عضو یک خانواده بودند.

علت اصلی حادثه ازسوی پلیس راه آق قلا درحال بررسی می باشد.

photo_2016-04-13_11-36-58  photo_2016-04-13_11-37-19

photo_2016-04-13_11-37-27