رژه نیروهای مسلح در استان گلستان برگزار شد

همزمان با سراسر کشور در روز ارتش، در استان گلستان نیز مراسم رژه یگان‌های پیاده و موتوری مستقر در استان گلستان با وجود بارش باران در سراسر استان، برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که نمایندگان دیگر نیروهای مسلح استان و شماری از مردم و مسئولان استانی نیز حضور داشتند، گوشه‌ای از توانمندی‌های نیروهای مسلح به نمایش گذاشته شد.

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان و استاندار گلستان نیز در این مراسم حضور داشتند و یگان‌های مستقر در میدان از جلوی جایگاه رژه رفتند.

در این مراسم یگان‌های نمونه ارتش، سپاه پاسداران، بسیجی و انتظامی و یگان‌های زرهی و موتوری مستقر در استان امروز در میدان بسیج گرگان رژه رفتند.

نماینده ولی فقیه در گلستان وامام جمعه گرگان در این مراسم ارتش جمهوری اسلامی ایران را نماد اسلام‌خواهی ، مردم سالاری ومایه آرامش ایران و منطقه دانست.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود: ایمان و اعتقاد انقلابی و مکتبی مهم‌ترین ویژگی ارتش قدرتمند ایران اسلامی است.

وی افزود: ارتش نقش تابناک و بزرگی در انقلاب و 8 سال جنگ تحمیلی داشته است.

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان تصریح کرد: امروز ارتش با سلاح ایمان، توکل، افسران مومن، شجاع و انقلابی و تجهیزات پیشرفته نظامی در آمادگی کامل برای دفاع از تمامیت ارضی و استقلال کشور قرار دارد و مردم فهیم ایران اسلامی همواره قدردان دلاوری‌های ارتش جمهوری اسلامی و دیگر نیروهای مسلح هستند.