نیروهای جهادی به روستاهای محروم گمیشان اعزام می شوند.

سرگرد باقر رحمانی فرمانده سپاه ناحیه گمیشان در همایش شوراهای بخش مرکزی که روز گذشته در روستای دهنه برگزار شد گفت:از همان روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان قسم خورده دین و اسلام تصمیم گرفتند کمر به مبارزه و دشمنی با انقلاب اسلامی ایران که شاکله آن برمبنی دین بود پرداختند.

و ی ادامه داد: دشمنان جنگ هشت ساله را برما تحمیل کردند و پس از سالها جنگ و خونریزی با رشادت های و جانبازیهای ملت شریف ایران نتوانستند توفیق یابند و به جنگ های نابرابر فرهنگی و اقتصادی روی آورند.

وی افزود: شبکه های مجازی و اینترنت و ماهواره سنگرهای جدید دشمن در جنگ فرهنگی علیه دین و فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی ملت شریفمان است که می طلبد با هوشیاری و آگاهی جوانان و خانواده هایمان را در این جبهه ناجوانمردانه حفظ کنیم .

فرمانده سپاه ناحیه گمیشان ادامه داد: بعد از فتنه 88 که دشمن نتوانست به اهداف شوم خود در ضربه زدن به انقلاب دست یابد تحریم های سنگین اقتصادی را علیه ملت مظلوم ایران آغاز کرد تا از این جبهه به خیال خام خود ما را فلج کند

رحمانی ادامه داد : راه غلبه بر مشکلات اقتصادی و مبارزه بر تحریم ها در دست تک تک مردم شریفمان است و همه باید دست در دست هم با صرفه جویی و تکیه بر تواناییی ها ی خود با اقتصاد مقاومتی در عرصه های مختلف موجود پیشرفت های بزرگ اقتصادی در کشور شویم و بار دیگر دشمنان را ناامید کنیم .

بسیج سازندگی با وام های قرض الحسنه و کلاسهای آموزشی پشتیبان مردم در عرصه های اقتصاد مقاومتی است

رحمانی گفت: بسیج سازندگی با آموزش و وام های قرض الحسنه به توسعه کارگاههای کوچک تولیدی و گسترش عرصه های اقتصاد مقاومتی در شهرستان   تلاش می کند تا مردم را در زمینه اقتصادی حمایت کند و در این راستا سال گذشته یک میلیارد تومان وام به مردم شهرستان اعطا شد و نتایج خوبی هم داشتیم و بازهم در کنار مردم هستیم تا با کمک هم بتوانیم هر چه بیشتر زمینه بهره برداری از منابع کوچک ولی ارزشمند خودمان را فراهم کنیم و به یاری خدا محرومیت ها را از بین ببریم .

فرمانده سپاه ناحیه گمیشان از آمادگی نیروهای جهادی برای خدمت رسانی در روستاهای محروم خبر داد و افزود : ما نیروهای جهادی خود را در اردوهای چند روزه به روستاها جهت کمک به محرومین اعزام می کنیم و از مردم خواست تا با مراجعه به سپاه ناحیه گمیشان و بسیج روستاهای محروم و زمینه محرومیت را معرفی کنند. و ادامه داد: اگر روستایی از داشتن مدرسه محروم است و یا کلاسها مناسبی جهت تحصیل دانش آموزان ندارد را معرفی کنند تا در حد توان خود در ساخت کلاسهای جدید کمک کنند.