سرقت در گنبدکاووس ۱۵ درصد کاهش یافت

محمدعلی عسکری در دیدار با امام جمعه گنبدکاووس اظهار داشت: اقدامات خوبی در سطح شهرستان برای پیشگیری و مبارزه انجام شده و در حال حاضر نیروی انتظامی 3 کلانتری در سطح شهرستان دارد که 2 کلانتری 11 و 12 در سطح شهر و یک کلانتری در دهستان باقلی مرامه واقع شده است.

وی افزود: 2 پاسگاه به نام فجر و آق‌آباد و یک ایستگاه پلیس در شهرک بهارستان مستقر است که کمک به کلانتری 12 می‌کند و احساس می‌شود در قسمت شمالی شهر واقع در سیدآباد نیز یک ایستگاه پلیس استقرار یابد.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس ادامه داد : هر سال وقوع جرائم سنگین و خشن رو به کاهش می‌رود که امسال نیز در همه سرقت‌ها 15 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشتیم و در سال سرقت‌ها نیز 20 درصد نسبت به مدت مشابه کاهش داشته‌ایم.

عسکری اظهار داشت: در بحث کشفیات نیز اقدامات مهمی انجام شده و در سال جدید 18 درصد افزایش کشفیات مهم به ثبت رسیده است.

وی اظهار کرد: برای اصلاح پوشش نامناسب خانم‌ها در جامعه گشت‌های اخلاقی و پلیس اماکن همه روزه در سطح شهر اقدامات خوبی را انجام می‌دهند.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه گفت: کار ماموران نیروی انتظامی کار بسیار سختی است و مردم به همه امور شما آشنا نیستند و این مظلومیت نیروی انتظامی می‌رساند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود ترابی افزود: نیاز است از امکانات موجود کمک بگیریم و مطالبی که نیاز به اطلاع‌رسانی است را اطلاع دهید تا به عنوان پشتیبان شما به مردم اعلام کنم.