روایتی از یک مهمان ناخوانده در بدن زن گلستانی

خانم کرد مصطفی اهل شهرستان بندرگز گفت:پای چپ من 3سال پیش بر اثر شکستگی آسیب دید و مورد عمل جراحی قرار گرفتم اما دردم تمام شدنی نبود.

خانم کرد مصطفی افزود:آذر ماه 93که برای عمل جراحی دوم به بیمارستان رفتم شروع درد های شبانه روزی من بود و من متوجه حرکت جسمی نوک تیز در بدنم می شدم.

دختر خانم کرد مصطفی در ادامه گفت: مادرم را پس از یک سال برای انجام سی تی اسکن به بیمارستان بردیم که در آنجا بود که پس از رویت عکس ، پزشک  به ما خبر از وجود یک جسم خارجی داد.

وی افزود:مادرم حتی نمی‌توانست به‌راحتی بنشیند و این بار علاوه بر درد پا، دچار درد شکمی نیز شده بود.

دختر خانم کرد مصطفی گفت:دکتر خواست که او را در بیمارستان دولتی بستری کنیم و همانجا نیز دردشکمش را درمان کند  او ابتدا مدعی شد که درد مادرم به‌خاطر جوش نخوردن استخوانش است. با این حال یک‌بار دیگر خواست که سونوگرافی و رادیوگرافی انجام دهیم و وقتی نتیجه آن را دید، گفت که استخوان مادرم به‌طور کامل جوش نخورده است.

وی افزود:با شنیدن این حرف‌ها شک کردیم و وقتی دوباره نزد پزشک جراح دیگری رفتیم، او بار دیگر مادرم را زیر تیغ جراحی برد و پین را از شکمش خارج کرد. به این ترتیب مادرم به‌خاطر شکستگی پا، سه بار زیر تیغ جراحی رفت و در این مدت‌ درد فراوانی را تحمل کرد.

ما هم تصمیم گرفتیم از پزشک جراح شکایت کنیم و هم‌اکنون رسیدگی به پرونده ما در دادسرا و کمیسیون پزشکی ادامه دارد.

وی گفت: با همه ی مشکلاتی که این پزشک جراح برای ما ایجاد کرد همه ی هزینه ها ی تحمیلی از جمله بخیه،ویزیت و حتی عمل جراحی را از ما دریافت کرد در حالی که این عمل ها و هزینه ی آن را به ما تحمیل کرده بود.