۱۰۲ راس دام فاقد مجوز در استان گلستان کشف شد

سرهنگ غلام رضایی اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی تنگراه شهرستان گالیکش حین کنترل خودروهای عبوری موفق به توقیف یک کامیون حامل 102 راس دام فاقد مجوز شدند.

وی افزود: براساس اعلام کارشناسان ارزش احشام کشف شده یک میلیارد و 150 میلبون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گالیکش همچنین با اشاره به دستگیری یک نفر در این عملیات تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و احشام فاقد مجوز پس از صورتجلسه تحویل پست قرنطینه مستقر در ایست و بازرسی شدند.

نیروی انتظامی نیروی مجاهد و اعتقادی است

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: نیروی انتظامی نیروی مجاهد است که به صورت شبانه‌روزی در راه حفظ امنیت در جامعه تلاش می‌کند.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در جمع بصیرت‌جویان ششمین دوره بصیرت غیرتمرکزی فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: نیروی انتظامی نیروی مجاهد است که به طور شبانه‌روزی در راه حفظ امنیت در جامعه تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: میدان خدمتی که نیروی انتظامی در آن قرار دارد میدانی است که می‌تواند کارکنان این نیرو را به درجات عالی از بهشت برساند.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان خاطرنشان کرد: توصیه من به کارکنان انتظامی این است که سعی کنند وظایف خود در برقراری نظم و امنیت را با روی گشاده و خوش‌خلقی با مردم اجرا کنند.

وی با بیان اینکه مراجعه کنندگان به شما هدیه الهی محسوب می‌شوند، تاکید کرد:‌ تلاش کنید با خوش‌خلقی و تواضع با مردم برخورد و در رفع مشکلات آنان اقدام کنید، انشاءالله این اقدامات مایه سعادت دنیا و آخرت شما خواهد شد.

آیت‌الله نورمفیدی اظهار داشت: اقتدار باید در عملکرد کارکنان انتظامی وجود داشته باشد اما در کنار این اقتدار، خوش‌خلقی نیز باید در عملکرد کارکنان انتظامی دیده شود.

وی اظهار کرد: ارتقاء جایگاه معنوی و اعتقادی کارکنان انتظامی از درجه بالا و مهمی برخوردار است زیرا نیروی انتظامی یک نیروی اعتقادی و ارزشی است و با این نگاه وارد عرصه خدمت به مردم شده است.

امام جمعه گرگان در پایان با تقدیر از عملکرد کارکنان انتظامی گلستان در برقراری نظم و امنیت در استان گفت: به طور قطع کارکنان انتظامی استان با سرلوحه قراردادن شیوه زندگی ائمه، سعی خواهند کرد تا در راستای اجرای وظایف خود، عملکرد مناسب و قابل قبولی را داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان گلستان نیز گفت: خروجی کار نیروی انتظامی خدمتگزاری به مردم است که در این راستا، کارکنان انتظامی استان با تمام قوا عمل می‌کنند.

وی در این دیدار تصریح کرد: کارکنان انتظامی استان با سرلوحه قراردادن دستورات دینی و ارزشی در تمام ساعات شبانه‌روز در راستای خدمت به مردم گام بر می‌دارد.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اجرای دوره بصیرت غیرتمرکزی کارکنان انتظامی استان گلستان تاکید کرد: برگزاری این کلاس‌ها با هدف ارتقاء سطح مهارت کارکنان در اجرای ماموریت‌ها و رعایت حقوق شهروندی با تکیه بر آموزه‌های دینی و معنوی اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان گلستان اطهار کرد: خروجی کار نیروی انتظامی خدمت‌گزاری به مردم است که در این راستا، کارکنان انتظامی استان با تمام قوا عمل می‌کنند.

جاویدان اظهار کرد: ما معتقدیم پلیس ایران اسلامی یک نیروی ارزشی و مکتبی است که با تکیه بر دستورات الهی و دینی ماموریت‌های خود را اجرا می‌کند.

وی متذکر شد: تکریم ارباب رجوع، حل مشکلات شهروندان، برخورد با متخلفان و مجرمان در تمامی حوزه‌های سرزمینی از وظایف نیروی انتظامی است که کارکنان انتظامی استان با استفاده از آموزش‌ها و امکانات لازم در این عرصه گام بر می‌دارند.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: یکی از نکات بسیار مهم در برقراری نظم و امنیت در جامعه، همراهی مردم است که خوشبختانه مردم استان گلستان با نگاه درست نسبت به مشارکت در توسعه نظم و امنیت، پلیس را در این راه همراهی می‌کند.

سردار جاویدان ادامه داد: تاکید تمامی فرماندهان انتظامی به کارکنان تحت امر خود، تکریم ارباب رجوع در برخورد با مردم و استفاده از اقتدار پلیسی در برخورد با متخلفان و مجرمان است.

وی تصریح کرد: امید بر این است که همه ما بتوانیم با الگو قراردادن توصیه‌های دینی و ارزشی، در اجرای ماموریت‌های خود موفق باشیم.

قرارگاه مبارزه با سرقت، اقدامی موثر و هدفمند در کاهش وقوع جرایم

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به انتظار مردم از پلیس در کاهش وقوع سرقت در جامعه گفت: تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت اقدامی کاملا موثر و هدفمند در راستای کاهش جرایم در جامعه بوده است.

سردارعلی‌اکبر جاویدان در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان بر لزوم توجه به مصوبات و اولویت‌های قرارگاه مبارزه با سرقت تاکید کرد.

وی گفت: خوشبختانه از ابتدای سال تاکنون به همت و تلاش فرماندهان، مدیران و کارکنان انتظامی برای توسعه و گسترش امنیت در حوزه‌های مختلف، شاهد بهبود شاخص‌های امنیتی در سطح استان بوده‌ایم.

این مقام ارشد انتظامی استان همچنین گفت: قرارگاه مبارزه با سرقت اقدامی موثر و هدفمند در راستای کاهش وقوع جرایم و ارتقاء شاخص‌های امنیتی در سطح استان بوده است.

وی تصریح کرد: مطمئنا با توسعه فعالیت‌های قرارگاه مبارزه با سرقت، احساس امنیت در جامعه ارتقاء خواهد یافت.

سردار جاویدان برقراری امنیت در جامعه را رسالت خطیر نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به این هدف با افرادی که امنیت اجتماعی را به مخاطره بیاندازند برخورد قانونی خواهد شد.

وی رویکرد پلیس را جامعه‌محور دانست و ادامه داد: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف آرامش و آسایش مردم در حال اجراء است و در این طرح به مشارکت مردم نیازمندیم.

فرمانده انتظامی گلستان تاکید کرد: با تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت، وقوع جرایم در سطح استان به‌صورت جزء به جزء و کارشناسانه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و راهکارهای بهبود شاخص‌های امنیتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سردار جاویدان با تاکید بر اجرای دقیق مصوبات قرارگاه مبارزه با سرقت، یاد‌آور شد: مقابله با سرقت‌های به عنف به عنوان مهمترین محور قرارگاه باید مورد توجه همه‌ مدیران و فرماندهان باشد.