یک سارق با ۲۲ فقره انواع سرقت در گرگان دستگیر شد

سرهنگ مجتبی مروتی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از منزل و موتورسیکلت در سطح شهرستان، موضوع با تشکیل تیمی مجرب، در دستور کار ماموران پلیس آگاهی گلستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تجسس در مناطق وقوع جرم به‌طور نامحسوس و اعزام گشت‌های ویژه در سطح شهرستان، موفق به شناسایی یک سارق سابقه‌دار شده که با تحت‌نظر قرار دادن آن، انجام بزه توسط این فرد برای ماموران محرز شد.

سرهنگ مروتی افزود: با کسب مجوز از مقام قضائی، ماموران در یک عملیات هوشمندانه و هدفمند موفق به دستگیری سارقان در مخفیگاهش شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان تصریح کرد‌: ماموران در بازرسی از مخفیگاه این متهم موفق شدند، تعداد زیادی لوازم منزل و شش دستگاه موتورسیکلت اوراق شده را کشف کنند. متهم پس از انتقال به مقر آگاهی و قرار گرفتن در برابر مستندات و ادله غیرقابل انکار توسط پلیس، به 22 فقره انواع سرقت منزل و موتورسیکلت اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف 83 راس دام در گلستان

فرمانده انتظامی گالیکش از توقیف کامیون حامل 83 راس دام فاقد مجوز در ایست و بازرسی تنگراه خبر داد.

سرهنگ غلام رضایی گفت: ماموران ایست و بازرسی تنگراه در اجرای طرح کنترل خودرو‌های عبوری موفق به توقیف کامیون حامل تعداد 83 راس دام فاقد مجوز شدند. کارشناسان ارزش احشام کشف شده را یک میلیارد و 10 میلیون ریال برآورد کرده‌اند. در همین راستا پرونده تشکیل و احشام پس از صورتجلسه تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گالیکش با تاکید بر مقابله پلیس با ورود وجابجایی هرگونه کالای قاچاق خصوصا قاچاق دام، به شهروندان توصیه کرد به منظور پیشگیری از سرایت بیماری‌های دامی در سطح حوزه هر گونه تردد خودروهای حامل احشام، خارج از کنترل شبکه دام پزشکی‌، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیس 110 گزارش کنند.

دستگیری سارق محتویات خودرو با 26 فقره سرقت در گرگان

فرمانده انتظامی گرگان از دستگیری سارق محتویات خودرو با 26 فقره انواع سرقت در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ رضا عسکری گفت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی از محتویات خودرو در سطح شهر گرگان و با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد جو روانی نامطلوب در بین شهروندان و در راستای اجرای ماموریت‌های قرارگاه مبارزه با سرقت‌، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران حین گشت‌زنی و اجرای حکم قضائی در روستای اجابن به شخصی که به صورت پیاده و بسیار مشکوک در اطراف خودروها در حال تردد بوده مظنون شدند.

سرهنگ عسکری افزود: با توجه به سرقت های اخیر در شهرستان نسبت به تعقیب و مراقبت متهم اقدام که مشاهده کردند نامبرده در حال بررسی درب خودروهای مدل پایین است.

فرمانده انتظامی گرگان تصریح کرد: در هماهنگی به‌عمل آمده با مقام قضائی ماموران جهت دستگیری به متهم نزدیک شده که با دیدن خودروی پلیس از محل متواری که با اقدام به موقع دستگیر وبه یگان انتظامی منتقل شد.

وی اظهار کرد: در بررسی به‌عمل آمده از سامانه و بانک اطلاعاتی سارقان مشخص شد متهم از سارقان سابقه‌دار است که در بازرسی از وی چندین فقره چک سرقتی کشف شد.

سرهنگ عسکری افزود: متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه سرقت شده بود که پس از انجام تحقیقات تکمیلی به روش‌های نوین پلیسی در نهایت به 26 فقره انواع سرقت محتویات خودرو اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/