جوایز بفتای تلویزیونی اهدا شد

بازیگر و سازنده سریال درام «ممکن است نابودت کنم» برنده بزرگ بخش تلویزیونی جوایز بفتا در روز یکشنبه بود که دو جایزه تلویزیونی برای بهترین سریال کوتاه و بهترین بازیگر نقش اصلی زن را با نقش آفرینی میشلا کوئل دریافت کرد.

این سریال با داستان زنی که سعی دارد زندگی‌اش را بعد از اتفاقاتی دوباره از نو بسازد. سریال «ممکن است نابودت کنم» پیش از این هم در آکادمی هنر‌های فیلم و تلویزیون بریتانیا در بخش جوایز فنی  برای کارگردانی، تدوین و نویسندگی و داستان هم موفق به کسب جایزه شده بود. در جوایز فنی، «تبر کوچک» به کارگردانی استیو مک کوئین با دریافت ۵ جایزه در زمینه گریم و چهره پردازی، طراحی لباس، طراحی صحنه، عکاسی و نورپردازی از آثار موفق این رویداد بود.

در شب گذشته تنها جایزه‌ای که « تبر کوچک » دریافت کرد، جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مکمل مرد برای ملاچی کربی بود. جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن هم به راکی آیولا برای سریال «آنتونی» رسید. پال پاسکال که برای اولین بار نامزدی این جوایز را تجربه کرده است موفق شد برای سریال «مردم معمولی» جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد را دریافت کند.

این جوایز به صورت از پیش ضبط شده پخش شد، اما با توجه به کاهش محدودیت‌های کووید ۱۹ در انگلیس، در این مراسم تعدادی از نامزد‌ها به صورت فیزیکی حضور پیدا کردند.