رونمایى از گزینه هاى خارجى جدید استقلال

فرهاد مجیدی ، سرمربی تیم فوتبال استقلال طبق لیستی که به مدیریت باشگاه ارائه داده خواهان جذب تعدادی از بازیکنان خارجی شده است.

-کریستوفر ویدا، وینگر باگاه پیاست گلیویز لهستان که در ۸ بازی فصل جدید لهستان ٣ گل زده و یک پاس گل در کارنامه دارد.

- نوربرت بالوق، مهاجم تیم هونود مجارستان که قد ۱۹۷ سانتی متری دارد و سابقه بازی در هال سیتی انگلیس و پالرموی ایتالیا و آپوئل قبرس را دارد.

- مارکو فوتاکس که بازیکن آزاد است و سابقه بازی در هایدوک اشپلیت کرواسی، پورتسموث، بلکپول، لسترسیتی انگلیس و تیم دوم وردربرمن آلمان را در کارنامه دارد.

- فرانچسکو مارگیوتا که زمانی در یوونتوس حضور داشت و در تیم‌های ونزیا، مونزا، کیه‌وو ایتالیا، لوزان و لوزرن سوئیس بازی کرده با تلاش‌های گابریل پین، دستیار ایتالیایی مجیدی به آبی‌ها نزدیک شده است.

مارگیوتای ۲۸ ساله که توانایی بازی در پست مهاجم و هافبک نفوذی را دارد. اگر این انتقال میسر شود می تواند سورپرایز بزرگ مجیدی برای هواداران استقلال باشد.

رونمایى از گزینه هاى خارجى جدید استقلال

- ارشد العلوی، هافبک مهاجم تیم ملی عمان هم مورد نظر فرهاد مجیدی بوده است و بعد از پیوستن فرشید اسماعیلی به تیم العربی دور از انتظار نیست آبی‌پوش شود. این بازیکن ملی پوش عمانی ۲۱ ساله است.

بازیکنان مطرح شده ظاهرا در لیست فرهاد مجیدی قرار دارند و پین، دستیار فرهاد بازیکنان خارجی را برای جذب آنالیز می‌کند. به هر ترتیب اگر مذاکرات خوب پیش بروند ۲ بازیکن خارجی پس از تایید راهی تهران می‌شوند تا تست پزشکی دهند.

در میان بازیکنان مطرح شده مارکو فوتاکس که بازیکن آزاد است، شانس زیادی برای حضور در استقلال دارد؛ اما به نظر می رسد رقم جذب این بازیکنان بالا باشد.