بن افلک و مت دیمون فیلمی درباره "مایکل جوردن" می‌سازند

بن افلک به‌همراه مت دیمون که با یکدیگر در فیلم "ویل هانتینگ نابغه" به عنوان بازیگر و نویسنده همکاری داشتند، بار دیگر برای ساخت فیلمی همکاری دارند. موضوع این فیلم درباره یک مدیر بازاریابی است که در دهه 1980 بی‌وقفه اسطوره بسکتبال " مایکل جردن " را دنبال می‌کرد. در این فیلم افلک ضمن آنکه نویسندگی و کارگردانی کار را برعهده دارد، در فیلم بازی می‌کند. مت دیمون نیز تهیه‌کنندگی کار را انجام می‌دهد و در آن نیز به ایفای نقش می‌پردازد. این فیلم محصول آمازون استودیوز، اسکای دنس و ماندالی پیکچرز است.

بن افلک نقش "فیل نایت"، بنیانگذار و میلیاردر  برند "نایک" را بازی خواهد کرد. دیمون نیز در نقش "سانی واکارو" ایفای نقش خواهد کرد، فردی که به دنبال جردن برای شراکت با برند کفش نایک بود که در آن زمان غیرممکن به نظر می‌رسید، که می‌توانست به مهم‌ترین رابطه بین یک برند ورزشی و ورزشکار در صنعت جهانی کفش‌های کتانی چند میلیارد دلاری تبدیل بشود.

این فیلم پیروزی "واکارو" را دنبال خواهد کرد و مخاطبان را با والدین جردن، به ویژه مادر قدرتمند او و همچنین مربیان، مشاوران، دوستان و افراد نزدیک به جردن آشنا می‌کند.

این اولین بار است که بن افلک فیلمی را کارگردانی می‌کند که در آن مت دیمون بازی می‌کند و هر دو روی فیلمنامه اورجینالی از "الکس کانوری" کار می‌کنند که جزو بهترین فیلمنامه‌های تولید نشده در سال 2021 معروف به فهرست سیاه است.

بن افلک و مت دیمون فیلمی درباره

مت دیمون و بن افلک نیز به عنوان تهیه‌کنندگان فیلم "پولس رسول" با بازی هیو جک من همکاری می‌کنند.