وقتی امیر عابدزاده فرش ایرانی بر تن می کند!

 از هفته های گذشته تا به امروز گمانه زنی ها در رابطه با تیم فصل آینده امیر عابدزاده همچنان در رسانه های داخلی ادامه دارد.

در شرایطی که در هفته گذشته احمدرضا عابدزاده با انتشار یک استوری معنادار از تمایل اش برای پیوستن پسرش به باشگاه پرسپولیس خبر داد، اما تمدید قرارداد بیرانوند به این موضوع خاتمه داد.

با این وجود حالا چند روزی است که خبری عجیب درباره مقصد آینده عابدزاده کوچک به گوش می رسد.

وقتی امیر عابدزاده فرش ایرانی بر تن می کند!

چرا که برخی از رسانه ها از توافق اولیه این بازیکن و مدیران باشگاه استقلال برای پیوستن به آبی پوشان پایتخت خبر داده اند.

در چنین شرایطی اکنون امیر عابدزاده بدون واکنش به این خبرها تصویر تازه ای از تیپ و استایل متفاوت اش در اروپا را در اینستاگرام اش منتشر کرده است.

پسر عقاب آسیا در ادامه پوشش های بحث برانگیزش در فضای مجازی این بار با لباس طرح داری به سبک و سیاق فرش ایرانی توجه کاربران را جلب کرده است.

 ضیافت لاکچری احمدرضا عابدزاده برای هم تیمی های سابق اش

به گزارش وقت صبح، پس از گذشت ۲۵ سال از جام جهانی ۹۸ کشور فرانسه، هنوز اغلب هواداران فوتبال معتقدند بهترین تیم تاریخ فوتبال ایران در همان تورنمتت بزرگ بوده است.

البته این فقط اعتقاد فوتبال دوستان نیست. بلکه حتی برخی از کارشناسان فوتبال کشور هم تیم ایران در سال ۱۹۹۸ فرانسه را یکی از کامل ترین و بهترین تیم ها دانسته اند.

شاید همین عوامل سبب شده که با گذشت سالیان سال اغلب ستاره های آن جام جهانی مشهور با وجود پیشکسوت شدن، هنوز در نزد مردم ایران محبوب و ماندگار شده اند.

در همین ارتباط امروز احمدرضا عابدزاده دروازه بان محبوب و قدیمی تیم ملی باانتشار تصویری نشان داد که برخی از همبازی های قدیمی و ستاره های مطرح ۹۸ فرانسه را به ضیافت ناهار دعوت کرده است.

کریم باقری، افشین پیروانی، رضا شاهرودی، محمد خاکپور از افراد حاضر در این دورهمی جذاب بودند.